„Wincor World 2011“: technologijos tampa intelektinės ir universalios

Ketvirtadienį, sausio 27 dieną, Paderborne baigiasi tarptautinė bankininkystės ir mažmeninės prekybos sektoriams skirta paroda „Wincor World 2011“.

Šiųmečio renginio dalyviai akcentuoja naudoti sukurtų universalių sprendimų bei inovacijų gausą. Anot parodoje dalyvaujančios bendrovės BS/2 technikos direktoriaus Tomo Bublio, nauji sprendimai išsiskiria tuo, jog juos nesunku naudoti ir pakeisti vienus kitais.

„Praėjusiais metais pasiūliusi koncepcinę savitarnos įrenginių liniją CINEO, šių metų parodoje „Wincor Nixdorf“ pristatė visiškai naudoti paruoštą sprendimą. Tai visiems modeliams tinkantis naujos kartos įrenginys su unifikuotomis skirstytuvo kasetėmis ir prie jo derantis grynųjų pinigų srautų valdymo programinis sprendimas“, – teigė T. Bublys.

Jo teigimu, „Wincor Nixdorf“ pasirūpino ir tuo, kaip šį sprendimą galima būtų priderinti prie anksčiau sukurtų modelių, bei jo saugumu. „Protinga“ kasetė neveiks tame prietaise, kurio „neatpažins“.

Dar viena įdomi „Wincor World 2011“ naujovė – stebuklinga bendrovės „KnockN’Lock“ spyna. Vienas bendras durų, seifų, įėjimo į pastatą arba banko padalinius užraktas – tai bekontaktė technologija, kaskart atrakinimo metu generuojanti unikalų PIN kodą.

„Norint pasinaudoti šiuo raktu nereikia fizinio prisilietimo prie spynos. Jis veikia nuotoliniu būdu ir „pasirenka“ reikiamą kombinaciją“, – įspūdžiais dalijosi BS/2 atstovas.

Kalbant apie vienintelės Lietuvos atstovės – įmonių grupės „Penki kontinentai“ – dalyvavimą parodoje „Wincor World 2011“, tai šiemet kompanija pristatė net keletą naujų sprendimų.

„Itin populiarūs mūsų stende buvo „.iQ“ produktų šeimos moduliai „Face Recognition“ ir „Central Video Management.iQ“, skirti savitarnos įrenginiams su multimedijos ekranais“, – teigė T. Bublys.

Paremti naujausiomis interaktyviosios televizijos technologijomis šie moduliai suteikia galimybę užtikrinti įrenginių apsaugą ir pasiūlyti naudotojams tikslinės reklamos.

„Daug dėmesio parodos dalyviai ir partneriai skyrė ir sprendimui „Service Desk.iQ“ bei jo beveik neribotoms valdymo galimybėms. Juo itin domisi bankai, turintys platų įrenginių tinklą, kuriame būtina analizuoti daugybę rodiklių bei organizuoti priežiūros tarnybų darbą“, – sakė įmonių grupei „Penki kontinentai“ priklausančios bendrovės BS/2 technikos direktorius.

„Service Desk.iQ“ automatizuoja verslo procesus ir suteikia galimybę valdyti priežiūros operacijas, incidentus, problemas, atlikti auditą bei analizuoti rodiklius, o tai padeda taupyti resursus ir padidinti SLA (angl. Service Level Agreement) kokybės parametrus.

Išsamesnė informacija – portale www.bs2.eu.

Vaizdo siužetas apie „Face Recognition“.

Vaizdo siužetas apie „Central Video Management.iQ“.

Vaizdo siužetas apie „Service Desk.iQ“.