Karališkosios vestuvės okupavo virtualią erdvę


Karališkosios Princo Viljamo ir dabar jau jo žmonos princesės Keitės vestuvės tapo visų laikų interaktyviausiomis sutuoktuvėmis pasaulyje: jas transliavo daugybė pasaulio televizijų. O štai „YouTube“ sukūrė vieną specialiai vestuvių transliacijai ir kitą žmonių vaizdo sveikinimams skirtą kanalus, sukurtas ir nuolatos atnaujinamas bei pildomas interneto dienoraštis.

 Su viso tuo entuziastingai sutiko karališkoji jaunavedžių pora, kuri aktyviai naudojasi tiek „YouTube“, tiek visomis socialinėmis medijomis. Karališkosios šeimos oficialūs internetiniai puslapiai buvo pilni informacijos apie vestuves: buvo galima rasti išsamią programą, vaizdo siužetus, specialią vestuvėms skirtą interneto svetainę, „Facebook“ ir „Flickr“ profilius ar net virtualią vestuvinių sveikinimų knygą. Visa tai rodo vieną faktą – prasidėjo nauja XXI amžiaus monarchijos era.

Pranešama, kad vestuvių dieną socialinės medijose dominavo viena tema – karališkosios vestuvės. „Facebook“, „Twitter“ ir kitų tinklų vartotojai dalijosi informacija apie vestuves, jas komentavo.

Šiandien net buvo nustatyta, kad „Twitter“ puslapyje karališkosios vestuvės per sekundę buvo paminimos 67 kartus, „Facebook“ puslapyje – net 73 kartus, taip pat vestuvių tema labiausiai buvo skelbiama ant vadinamosios „Facebook“ vartotojų sienos.

„Google“ taip pat paskelbė, kad pagrindiniuose šios dienos paieškos raktažodžiuose dominavo vestuvių tema, karališkosios šeimos nariai, na ir, žinoma, – Keitės Midleton vestuvinė suknelė bei jos dizainerė.