„Facebook“ mokės naudotojams už reklamos peržiūrą

„Facebook“ naudotojai galės užsidirbti virtualių pinigų peržiūrėdami reklamą. Žaisdami žaidimus ar naudodamiesi kokia nors taikomąja programa socialiniame tinkle, jie galės pereiti į reklaminių klipų puslapį. Honorarą už reklamos peržiūrą nulems reklamos užsakovas, tačiau pirminė premija jau numatyta – 1 kreditas (Facebook Credits – nuosava socialinio tinklo valiuta), kurio vertė apie 10 JAV centų.

Siūlyti naudotojams dovanų arba pinigų suteiks galimybę „DealSpot“ technologija, kurią sukūrė kompanija „TrialPay“. Publikuoti savo reklamą galės „Facebook“ rėmėjai, kurie naudojasi Facebook Credits mokėjimo sistema.

„Facebook“ – šiandien pats populiariausias socialinis tinklas pasaulyje, turintis apie 600 mln. naudotojų. Agentūros „eMarketer“ skaičiavimais, 2011 metais „Facebook“ pelnas už reklamą gali išaugti du kartus ir siekti 4,05 mlrd. JAV dolerių.