Startavo naujas socialinis tinklas „Google+“

Užvakar interneto kompanija „Google“ pristatė socialinio tinklo paslaugą „Google+“.

Iš pirmo žvilgsnio paslauga labai panaši į „Facebook“, tačiau nuo kitų analogiškų produktų „Google+“ skiriasi viena fundamentalia idėja. „Facebook“ gimė remiantis tokių socialinių tinklų, kaip „MySpace“ ir įvairūs pažinčių portalai, pagrindu, o „Google+“ kurtas kaip internetinis dalijimosi informacija variklis.

Bendrovės duomenimis, naujame tinkle bus panaudojamos įvairių „Google“ paslaugų savybės. Ypač daug dėmesio bus kreipiama į „GMail“, o patį šio strateginio žingsnio mastą „Google“ atstovai apibūdina kaip „esminį proveržį“. Šiame tinkle bus įmanoma dalytis nuorodomis, vaizdo medžiaga, statuso atnaujinimais ir bet kokia kita internete pasiekiama informacija, tiksliai pasirenkant, su kuo norima tai daryti.

Šiuo tikslu „Google“ sukūrė „interesų ratus“, – techniniu požiūriu vartotojų kategorijas, į kurias jūs galite įtraukti konkrečius žmones ar jų grupes, šeimą, draugus, bendradarbius ir pan. Dalijimasis informacija vyksta tarp šių žmonių, o ne su visais socialinio tinklo dalyviais, tarp kurių neretai patenka ir nepageidaujami asmenys.