„Twitter“ reklama bus ne tokia įkyri

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ nusprendė peržiūrėti reklamos koncepciją. Remiantis naujausia informacija, „Twitter“ atsisakė savo pirminės idėjos rodyti reklamas naujienų bloko viršuje, kad ji būtų matoma nuolat. Administracijos manymu, tokia taktika erzina naudotojus. Netrukus reklamą bus galima „patraukti“ žemyn kaip ir bet kuriuos kitus pranešimus.

Reklaminių pranešimų turinys priklausys nuo to, kokius tinklaraščius užsisakęs naudotojas. Taigi, reklaminę vienos ar kitos kompanijos informaciją jis išvys tik tada, jei skaito jos tinklaraštį. Tokia koncepcija pavadinta „Promoted Tweets To Followers“, o pradėta įgyvendinti ji turėtų būti 2011 metų vasarą.

Pirmąją savo reklaminės platformos dalį „Twitter“ pristatė 2010 metų balandį. Tuomet paieškos rezultatuose buvo galima aptikti ir reklaminių pranešimų. Reklamos užsakovų sąraše buvo „Starbucks“ tinklas, parduotuvė „Best Buy“, energinių gėrimų gamintoja „Red Bull” ir kt.