Niujorke atsirado „Twitter“ valdoma reklama

Kompanija „Kraft Foods“ Niujorko Soho rajone sumontavo interaktyvų stendą, kurio vaizdas keičiasi priklausomai nuo „Twitter“ naudotojų pasisakymų.

Stendas su „Jell-O“ pudingų reklama seka amerikiečių „Twitter‘yje“ paliekamas šypsenėles. Priklausomai nuo to, linksmų ar liūdnų šypsenėlių yra daugiau, žmogus stende šypsosi arba vaizduoja nusiminusį. Stendas nuskaito pranešimus iš „Twitter“ kas septynias sekundes. Beje, „Twitter“ naudotojai gal rašyti bet kokiomis temomis – nuo savo įspūdžių apie futbolo varžybas iki JAV politikos.

Jei liūdnų šypsenėlių skaičius perkopia 50 proc., „Kraft Foods“ siunčia nemokamą pudingą tiems, kas per paskutines sekundes parašė liūdną pranešimą. Kartu parašomas ir padrąsinantis pranešimas „Twitter“ tinkle.

Stendas sukurtas drauge su agentūra „Crispin Porter + Bogusky“. Stebėti amerikiečių nuotaikas galima realiuoju laiku portale, kuriame aprašyta akcija.

Tai ne pirmas kartas, kai reklaminėje kampanijoje „Kraft Foods“ į pagalbą pasitelkia socialinius tinklus. 2011 metų vasarį kompanija vykdė akciją „Facebook“ socialiniame tinkle ir reklamavo „Oreo“ sausainius. Tuomet „Kraft Foods“ pareiškė ketinanti per dieną surinkti 50 tūkst. „like“ įvertinimų ir patekti į Gineso rekordų knygą. Ir jai pavyko pagerinti rekordą – surinkta 114,619 „like“.