Europoje vaikai vis dar mėgsta žiūrėti televizorių

Europoje gyvenančių vaikų, žiūrinčių TV programas antžeminės skaitmeninės televizijos (DTT) tinklais, auditorija sparčiai auga. Apie tai, remdamasi savo atliktais tyrimais, informuoja bendrovė „Eurodata TV Worldwide“.

Pateiktoje „The Kids TV Report“ analizėje apibūdinama jaunosios auditorijos charakteristika ir vaikų TV kanalų vystymo Pranzcūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Italijoje bei Didžiojoje Britanijoje strategijos analizė  

Ataskaitoje pastebima, jog šiandien vaikams nuo 4 iki 14 metų siūloma daugybė įvairių medijos galimybių, bet jie visgi mėgsta žiūrėti įvairias TV programas.

Italijoje vaikai prie televizoriaus praleidžia vidutiniškai 2 val. 46 min. Prancūzijoje – 2 val. ir 9 min., o Ispanijoje 2 val. 38 min.
Lengvai prieinami britų skaitmeninės antžeminės TV kanalai CBBC ir „Cbeebies dirba visiškai sėkmingai ir pelningai. Jų auditorija – vaikai nuo 4 iki15 metų.

Prancūzijoje pirmauja vaikų televizijos kanalas „Gulli“, kurį mėgsta 4–14 metų žiūrovai. Jie sudaro 12,1proc. visos TV auditorijos ir šie rodikliai kasmet didėja  0,6 proc.