BS/2: greitoji pagalba savitarnos įrenginiui

1995 metais Lietuvoje įrengti pirmieji bankomatai šiandien tapo neatsiejama šiuolaikinio verslo dalimi. Tačiau bankams ir kitoms savitarnos įrenginius naudojančioms įstaigoms neretai tenka susidurti su įvairiais įrangos gedimais. Garsiausi bankomatų gamintojai teigia, jog jų įrenginiai tinkami naudoti 7–9 metus. Visgi intensyviausiai naudojamuose savitarnos įrenginiuose kartais atsiranda gedimų, kuriuos išspręsti padeda vienos ar kitos detalės keitimas.

Bankinių technologijų bendrovė BS/2 siūlo vienos garsiausių bankinės įrangos gamintojų Vokietijos kompanijos „Wincor Nixdorf“ savitarnos įrenginių techninės priežiūros paslaugų, tarp kurių ir atsarginių dalių remontas bei keitimas.

„Klientai kreipiasi į mus iškilus įvairioms su savitarnos įranga susijusioms problemoms. Galime ne tik operatyviai pasirūpinti reikiama atsargine dalimi, bet ir pašalinti įvairius gedimus ar atnaujinti įrenginį, kad jis atitiktų visus PCI DSS, EMV standartus, pakonsultuoti vienu ar kitu susijusiu klausimu“, – pasakojo BS/2 Atsarginių dalių pardavimo poskyrio vadovas Kęstutis Andruškevičius.

Specialisto teigimu, nemažai problemų iškyla ir dėl nekokybiškų atsarginių dalių naudojimo. Supirktų ir išardytų senų bankomatų detalės brukamos pirkėjams kaip naujos ir kokybiškos, rinkoje nuolat atsiranda perpardavinėtojų siūlomų padirbtų kiniškų gaminių, kuriais kartais susigundoma dėl mažesnės kainos. Deja, jos negali pakeisti originalių, sertifikuotų ir kokybiškų savitarnos įrenginių gamintojų produktų.

„Kompanijos „Wincor Nixdorf“ atlikti tyrimai rodo, jog naudojant neoriginalias detales jas tenka keisti 2–3 kartus dažniau nei sertifikuotus gaminius. Taigi, vaikydamiesi mažesnių kainų klientai tikrai nieko nesutaupo“, – komentavo K. Andruškevičius.

Verta atkreipti dėmesį, jog savitarnos įrenginius naudojančioms įmonėms svarbu ne tik operatyviai spręsti iškilusią problemą, bet ir užkirsti kelią jai atsirasti ateityje. Galimybę nuolatos stebėti įrenginių tinklą, atsarginių dalių judėjimą, laiku reaguoti į bet kokią kritinę situaciją suteikia BS/2 sukurtas techninio monitoringo sprendimas „Service Desk.iQ bei prie jo derantys įvairūs „.iQ“ produktų šeimos moduliai.

Daugiafunkcis programinis kompleksas „Service Desk.iQ skirtas ne tik bankomatams ar informaciniams terminalams, bet ir puikiai tinka kitoms sferoms: automatiniams kioskams, bilietų pardavimo automatams ir kt. Vadybininkams ir inžinieriams prieinama mobili grafinė sąsaja, suteikianti galimybę operatyviai keistis informacija atliekant nutolusių objektų priežiūrą ir taip sumažinti komandiruočių skaičių. „Service Desk.iQ“ unikalumas – galimybė naudojantis multi-tenancy technologija sujungti įvairias vienos įmonės paslaugas, verslo vienetus, regionus ir kalbas, klientus, kurių reikalavimai gali būti labai skirtingi, tačiau nepaisant to jie aptarnaujami vieno personalo ir naudojant tas pačias bendra žinių baze paremtas taikomąsias programas.

„Penkių kontinentų“ įmonių grupei priklausanti bendrovė BS/2 specializuojasi teikdama užsakomąsias paslaugas, kurdama programinę įrangą bankams, siūlydama sisteminės integracijos bei techninės priežiūros paslaugas. Universalūs bendrovės sprendimai bei paslaugos žinomos ir prieinamos daugiau nei 65-iose pasaulio šalyse.