„Panasonic“ išmaniųjų telefonų pasiūlys ir Europai

„Panasonic“ pranešė, kad 2012 metų kovo mėnesį Europos rinkai pasiūlys išmaniųjų telefonų. Ji planuoja užsienio rinkose parduodamų telefonų skaičių padidinti iki 9 mln. vienetų 2016 finansiniais metais, kurie baigiasi 2016 kovo 31 d. Europos rinka turėtų tapti tramplinu į pasaulinę rinką.

Kadangi mobiliųjų telefonų rinka sparčiai pereina prie išmaniųjų telefonų, ir užsienio rinkose tikimasi stabilaus augimo, „Panasonic“ sieks pasinaudoti šiuo augimu su pirmuoju pasauliniu savo išmaniojo telefono modeliu, kuris Europos rinkoje pasirodys 2012-ųjų kovą.

Naujasis pasaulinis modelis bus itin plonas, dideliu, 4,3 colio (apie 10,9 cm) įstrižainės „Quarter HD“ (QHD, 960x540 taškų) raiškos organinių šviesos diodų (OLED) ekranu, atsparus vandeniui ir dulkėms.

Naudodama šį telefono modelį kaip standartą, „Panasonic“ plečia savo asortimentą ir planuoja Europoje kitais finansiniais metais parduoti 1,5 mln. jo vienetų. O 2016 finansiniais metais visame pasaulyje „Panasonic“ ketina parduoti 15 mln. mobiliųjų telefonų, iš kurių 9 mln. – Europoje, Azijoje, Kinijoje ir JAV, bei 6 mln. – Japonijoje (iš jų 5 mln. – išmanieji telefonai).

„Panasonic Group“ sukūrė „Systems & Communications Company“ (SNC) šių metų balandį ruošdamasi planuojamai 2012 metų sausio reorganizacijai. Ši kompanija rūpinsis gaminiais ir paslaugomis, susijusiomis su sistemomis, tinklu ir mobiliosiomis komunikacijomis.

Šioje kompanijoje „Panasonic“ maksimaliai išnaudos savo vidinius resursus, panaudos ir dabartinę gamyklą Malaizijoje. Šioje gamykloje jau gaminami telefonai Japonijos rinkai, tačiau ta pati gamykla nuo šiol gamins ir pirmojo pasaulinio modelio telefonus.

„Panasonic“ sparčiai didins savo gaminių asortimentą ir pardavimą pasinaudodama grupės technologiniais aktyvais ir kūrimo ištekliais, taip pat gamybos bei pardavimo vietomis visame pasaulyje kartu stiprindama kūrimo, gamybos bei pardavimo struktūrą ir gaminio konkurencingumą.