Bankas „Nordea“ Jūsų kišenėje

Nuo šiol „Nordea“ klientai galės atlikti pavedimus ir pasinaudoti kitomis banko paslaugomis išmaniaisiais telefonais. Parsisiuntę ir įsidiegę programėlę savo telefone, klientai galės iš bet kurios vietos paprastai ir saugiai pasitikrinti sąskaitos likutį, peržiūrėti atliktas operacijas bei atlikti vietinį ar tarptautinį pavedimus. Taip pat vienu paspaudimu susisiekti su banku per „Skype“ ar įprastu telefono ryšiu. Bankas „Nordea“ dabar bus visur, kur tik klientams jo beprireiktų.

„Išmanieji telefonai tampa neatsiejama gyvenimo dalimi, todėl bankas „Nordea“ siūlo klientams patogiai ir saugiai naudotis bankinėmis paslaugomis telefone. Džiaugiamės, kad mūsų pristatomas produktas yra vienas geriausių rinkoje“, – sako „Nordea Bank Lietuva“ produktų plėtros skyriaus vadovė Žaneta Stankevič.

Išmaniuosiuose telefonuose įsidiegę programėlę, klientai galės ne tik naudotis internetinės bankininkystės paslaugomis, bet ir rasti artimiausius bankomatus mieste, naudotis įvairiomis skaičiuoklėmis – valiutų, kreditų ir santaupų. Programėlę taip pat galėsite naudoti savo išlaidų ir pajamų planavimui. Vienu spustelėjimu galėsite sužinoti rinkos naujienas ir akcijų kainas. 

Aplikacijas nemokamai galima atsisiųsti užėjus į banko atnaujintą elektroninės bankininkystės puslapį internete ir nuskanavus ten esančius QR kodus arba tiesiogiai prisijungus prie „App Store“ arba „Android Market“ ir paieškos lange įvedus „Nordea Lietuva“.

„Nordea“ programėlė Skandinavijoje jau susilaukė didelio populiarumo, tikimasi, kad Lietuvoje klientai taip pat įvertins mobilios bankininkystės privalumus ir pradės aktyviai naudotis banko paslaugomis telefone.