„Yahoo“ optimizuoja savo korporatyvinę struktūrą

Neseniai atleidusi daugybę darbuotojų interneto kompanija „Yahoo“ nuo šių metų gegužės 1 dienos bus suskirstyta į tris padalinius: vartotojų, reklamos ir technologijų.

Kompanijos vadovas Skotas Tompsonas (Scott Thompson) pranešė apie būsimas permainas. Operacinė kompanijos veikla nuo gegužės 1 d. bus padalinta į tris didelius padalinius. Vartotojų skyrius dirbs prie paieškos sistemos, pašto, taip pat elektroninės komercijos. Reklamos skyrius bendraus su reklamos užsakovais, o technologinis rūpinsis „Yahoo“ infrastruktūra.

Primename, kad nuo 2011 metų „Yahoo“ išgyvena didelę korporatyvinę krizę. 2011 metais kompanijos pelnas sumažėjo 21 proc., iki 4,98 mlrd. dolerių. Apie būtinybę reorganizuoti kompaniją ir didinti jos efektyvumą naujasis vadovas prabilo vos pradėjęs eiti pareigas.