„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą.

Pagrindinis „Bing“ dizaino keitimo tikslas – pagreitinti paieškos variklį. Tam, įmonės atstovų teigimu, buvo atlikta daugybė bandymų, kurie ir nulėmė, kaip atrodys atnaujinta paieška.

Visgi „Bing“ kūrėjai gina savo pasirinkimą ir teigia, jog atnaujintos paieškos rezultatai dabar gerokai tikslesni, o puslapiai įsikrauna greičiau. „Bing“ taip pat atsisakė kairės meniu juostos, kurioje buvo rodomos susijusios paieškos, padidino tarpus tarp rezultatų.

Artimiausioje ateityje „Bing“ žada ir daugiau patobulinimų, pvz., naudoti didesnę dienos nuotrauką.