„Facebook“ leido dėti reklamą visiems prekės ženklams

Bendrovė „Facebook“ pranešė suteikianti galimybę visiems reklamos davėjams dėti reklamą į mobiliąsias programėles, praneša „The Wall Street Journal“.

Anksčiau tokią galimybę turėjo tik stambūs klientai, įsigiję didelį reklaminių paslaugų paketą. Jie į mobiliąsias programėles galėjo dėti tik „rėmėjų naujienas“ (sponsored stories) – mokamus reklaminius pranešimus, atsirandančius vartotojo naujienų juostoje. Vartotojai negali jų atsisakyti, bet gali paslėpti, kaip ir bet kuriuos kitus pranešimus savo juostoje.

„Rėmėjų naujienos“ socialiniame tinkle „Facebook“ atsirado 2012-ųjų pradžioje, o apie reklamas mobiliosiose programėlėse pranešta šių metų vasarį – ji mobiliuosiuose įrenginiuose pasirodė būtent kaip „Rėmėjų naujienos“.

Socialiniame tinkle „Facebook“ visų reklamdavių galimybės plečiamos tuo metu, kai bendrovė patyrė nesėkmę po pirminio akcijų siūlymo (IPO) gegužės 17 d. ir atpigo beveik trečdaliu.

IPO išvakarėse viena didžiausių JAV reklamos užsakovių bendrovė „General Motors“ pareiškė, kad į „Facebook“ nebedės mokamos reklamos. Gegužės pabaigoje „Reuters“ svetainėje buvo publikuotas straipsnis su analitikų komentarais, kad daugeliui bendrovių labiau apsimoka investuoti į tradicinius reklamos segmentus, tokius kaip lauko reklama ir televizija, nei į reklamą socialiniuose tinkluose. Mat dar nesukurtos sistemos, leidžiančios prognozuoti riziką.