„Facebook“ visus perves į formatą „Kronika“

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ gali rudenį visus asmeninius vartotojų profilius pervesti į formatą „Kronika“ (Timeline), praneša techninis tinklaraštis „TechCrunch“.

„Facebook“ formatą „Kronika“ 2011 metų rugsėjį pristatė konferencijoje „Facebook F8“, tačiau iš pradžių jis buvo pasiekiamas tik programuotojams. Nuo tų pačių metų gruodžio vidurio galimybė įjungti „Kroniką“ buvo suteikta visiems socialinio tinklo vartotojams. Grįžti prie senosios puslapio versijos vartotojai nebegalėjo.

Kovo pabaigoje „Facebook“ į naują puslapio tipą pervedė visus viešuosius puslapius. Oficiali informacija, kada „Kronika“ taps privaloma visiems vartotojams, dar nepasirodė.

„TechCrunch“ duomenimis, iki metų pabaigos visi senąjį puslapių formatą saugantys vartotojai gaus pranešimą apie būtinybę pereiti į „Timeline“. Jie galės redaguoti ir keisti anksčiau paskelbtų užrašų privatumo nustatymus. Paskui puslapiai automatiškai bus pervesti į formatą „Kronika“.

Jei „TechCrunch“ informacija teisinga, „Facebook“ prireikė beveik metų ryžtis visus vartotojus pervesti prie „Kronikos“. Tačiau, atkreipia dėmesį leidinys, „Facebook“ vis tiek pasiekė savo.

„Facebook“ pabrėžia, kad „Kronikos“ įjungimas niekaip nepakeis privatumo – jei anksčiau vartotojo profilį galėjo matyti tik jo draugai, ir nauju formatu jį galės matyti tik draugai.

„Facebook“ jau ne pirmą kartą privalomai perkelia vartotojus į naujo tipo profilį –  2011-ųjų sausį tokiu pat būdu buvo įdiegtas „Kronikos“ pirmtakas.

Socialinis tinklas „Facebook“ turi daugiau nei 955 mln. vartotojų.