ZTE, „Huawei“ ir LG atkakliai kovoja dėl pozicijų išmaniųjų telefonų rinkoje

Analitinės bendrovės, tiriančios pasaulinę išmaniųjų telefonų rinką, atkreipia dėmesį, kad artimiausiu metu, dar iki šių metų pabaigos, rinka labai pasikeis. Pozicijas prarandančios „Research in Motion“, HTC ir „Nokia“ užleidžia pozicijas ZTE, „Huawei“ ir LG.

Paskui RIM ir HTC, kurios nesugebėjo įveikti psichologinės kartelės – praėjusį ketvirtį parduoti 10 mln. įrenginių, kitą ketvirtį nusmukti gali ir „Nokia“. Tokia padėtis labai naudinga kitoms rinkos dalyvėms – pirmiausia ZTE ir „Huawei“, visiškai priartėjusioms prie 10 mln. žymos, taip pat LG ir „Sony Mobile Communications“, turinčioms visus šansus artimiausią pusmetį užkariauti aukštumas.

Turint omenyje, kad šį ketvirtį nei „Nokia“ su RIM, nei HTC nesuplanavo išleisti naujų modelių, bet kuri gamintoja, trečiąjį metų ketvirtį sugebėjusi parduoti 10 mln. įrenginių, turi visus šansus patekti į pasaulio lyderių trejetuką kartu su „Samsung“ ir „Apple“.

IDC ir „iSuppli“ specialistų duomenimis, antrąjį ketvirtį „Huawei“ ir ZTE pardavė po maždaug 8 mln. išmaniųjų telefonų, LG – 6 mln. įrenginių. „Huawei“ ir ZTE per metus planuoja parduoti atitinkamai 60 ir 30 mln. įrenginių, tačiau dėl pasaulinės ekonomikos lėtėjimo greičiausiai lūkesčius reikėtų dar kartą apsvarstyti.

Šiemet didžiausios rinkos dalį – 32,6 proc. – turi „Samsung“, toliau rikiuojasi „Apple“ su 16,9 proc., „Nokia“ – 6,6 proc., HTC – 5,7 proc., ZTE – 5,2 proc.