„Panasonic“ misija – suteikti išbaigtą sprendimą išmaniesiems ateities namams

„Panasonic“ parodoje „Internationale Funkausstellung 2012“ (IFA) pristatys naujausias išmaniąsias audio/video technologijas ir energijos taupymo sprendimus. Pirmą kartą šioje parodoje bus galima susipažinti su inovatyviais „Panasonic“ prietaisais namams.

Pagrindinėje parodos zonoje japonų bendrovė suteiks galimybę susipažinti su plačiausia integruotų prietaisų koncepcija industrijoje. Bus demonstruojama, kaip išmaniaisiais ryšiais tarpusavyje galima sujungti platų spektrą įvairių produktų, naudojamų kasdieniame gyvenime, nuo audio/video įrangos iki buities prietaisų ir su energija susijusių sprendimų.

Parodoje „Panasonic“ ketina parodyti, kad net ir už namų ribų ji gali pasiūlyti išmaniųjų ir integruotų sprendimų, kurie prisideda prie tvaraus ir patogaus gyvenimo būdo.

„Panasonic“ misija – suteikti išbaigtą sprendimą išmaniesiems ateities namams. Derindama savo išmaniąsias technologijas ir ekologijos idėjas bendrovė įgyvendina savo siekį tapti pirmaujančia žaliųjų inovacijų kompanija elektronikos sektoriuje iki 2018 metų.

Šiųmetėje IFA parodoje „Panasonic“ platforma yra suskirstyta į tris pagrindines zonas:

Technikos zona

Tai bus pirmasis kartas, kai „Panasonic“ parodoje IFA pademonstruos namams skirtus įrenginius. Čia bus galima rasti ne tik platų buities prietaisų pasirinkimą su daugybe naujų produktų, bet ir koncepcinius produktus ir produktus iš Japonijos.

Visi parodoje IFA pristatomi produktai atstovaujau „Panasonic“ žaliajai vizijai ir yra aprūpinti daugybe naujų technologijų, padedančių pasiekti naują elektros energijos ir vandens naudojimo efektyvumo lygį.

Skaitmeninė vaizdo/audiozona

Skaitmeninėje audio/video zonoje lankytojai galės susipažinti su įvairiais aušktos raiškos ekranais ir naujausiomis 3D technologijomis. Šioje zonoje taip pat bus demonstruojamas išplėstas „Panasonic“ spektras ryšio galimybėmis aprūpintų skaitmeninių audio/video produktų, tarp kurių – ir naujausi pripažinimą pelnę išmanieji televizoriai „Smart VIERA“.

Remiantis „Panasonic“ išmaniojo ir ekologiško gyvenimo būdo koncepcija, „Smart VIERA“ televizoriai užtikrina dar paprastesnę naudojimosi patirtį per sąsajos galimybes su mobiliaisiais įrenginiais, fotoaparatais su „Wi-Fi“ ir „AirPlay“ palaikančiais prietaisai.

Konceptualioji zona

Šioje zonoje bus pristatomi įvairūs ateities jungčių sprendimai. Joje bus galima susipažinti su „Panasonic“ požiūriu, kaip įgyvendinti integruotų namų koncepciją su nuline anglies dvideginio emisija. Šioje zonoje taip pat bus pristatomi įvairūs produktai ir įrenginiai, kurie gali padėti vartotojui pasiekti sveikesnės gyvensenos būdą.

Dizaino kampas

Produktų dizainui skirtame kampe, kuris įsikūręs tarp technikos ir vaizdo/audiozonų, bus galima rasti įvarių produktų, sukurtų pagal „Panasonic“ dizaino filosofiją „Future Craft“. Parodos lankytojai galės išvysti auksinį iF dizaino prizą lamėjusią lemputę, taip pat ir dailios išvaizdos itin plonus plačiaekranius televizorius, novatoriškas skalbykle, šaldytuvus ir maisto gaminimo prietaisus.