„IFA 2012“ parodoje „Huawei“ pristatė vartotojo sąsają „Android“ įrenginiams

Viena iš pasaulyje pirmaujančių informacinių ir ryšio technologijų sprendimų tiekėjų „Huawei“ šią savaitę „IFA 2012“ parodoje Berlyne surengė išankstinę „Huawei Emotion“ vartotojo sąsajos peržiūrą. „Android“ veikianti sąsaja atliks svarbų vaidmenį stiprinant kompanijos išmaniųjų telefonų rinkinį. Vadovaujantis į vartotoją orientuota „Huawei“ dizaino filosofija „Dizainas su empatija“, „Emotion“ buvo kuriama ištyrus vartotojų naudojimosi telefonais ypatybes ir lūkesčius.

„Emotion“ atspindi empatiško „Huawei“ dizaino filosofiją – sukurta vartotojų vartotojams. Kurdami šią vartotojo sąsają kalbėjomės su jais, siekėme išsiaiškinti keliamus lūkesčius išmaniesiems telefonams ir naudojimosi patirčiai, o taip pat stengėmės įvardinti, ko mes patys kaip vartotojai tikimės iš savo įrenginių. Komanda sąmoningai teikė pirmenybę ne technologijai, bet žmonėms. Manome, kad tik klausydamiesi klientų poreikių ir norų, mes iš tiesų galime sukurti mėgstamus produktus", – teigia „Huawei Device“ Vartotojo sąsajos dizaino direktorius Dennisas Poonas.

„Emotion“ pristatymas „IFA 2012“ parodoje suteikė galimybę pažvelgti į tai, ko vartotojas galės tikėtis iš galutinio produkto. „Emotion“ palengvina naudojimąsi telefonu ir supaprastina navigaciją. Tai leidžia vartotojams pritaikyti savo išmaniojo telefono pagrindinio puslapio dizainą ir funkcijas pagal savo asmeninius poreikius bei suteikia galimybę supaprastinti aplanko funkcijas lengvesniam aplikacijų valdymui. „Me Widget“ padeda sujungti visą informaciją ir reikalingas funkcijas į vieną pagal poreikius pritaikomą valdiklį. Sąsajoje taip pat integruota „Smart Tutorial“ – pagalbos priemonė, padedanti pradedantiesiems vartotojams kuo greičiau susipažinti su telefono funkcijomis.

„Huawei“ kreipiasi į vartotojus prašydama jų atsiliepimų apie vartotojo sąsajos dizainą, kuriuos galima siųsti elektroniniu adresu emotion@huawei.com. „Emotion“ versija anglų kalba pasirodys ketvirtąjį šių metų ketvirtį.