„Apple“ prekės ženklas – brangiausias pasaulyje

Korporacijos „Apple“ prekės ženklas įvertintas 100 mlrd. eurų ir yra brangiausias pasaulyje. Tokią išvadą padarė kasmet reitingus sudaranti ekspertų agentūra „Eurobrand“. Antrąją vietą užimančios „Coca-Cola“ prekės ženklas įvertintas 60 mlrd., „Microsoft“ – 54 mlrd., IBM – 53 mlrd., „Google“ – 50 mlrd.

Be minėtų kompanijų, į brangiausiųjų dešimtuką taip pat įeina „Philip Morris“, „Procter & Gamble“, „McDonald's“, „Johnson & Johnson“ ir „AT&T“. Visi dešimt prekės ženklų atstovauja JAV ekonomikai. Vienintelio iš jų „AT&T“ vertė pagal šių metų rezultatus sumažėjo. Didžiausiu augimu pasižymėjo „Apple“ – 43,9 proc.

Tarp 100 brangiausių prekės ženklų pretendavo patekti ne tik JAV, bet ir Аzijos bei Europos kompanijos. Тarkim, 11 vietą su 44 mlrd. eurų užima „China Mobile“. Iš europietiškų prekės ženklų aukščiausiai pakilo LVMH – ji užėmė 14 vietą su 34 mlrd. eurų.

Šiemet pirmą kartą į reitingą pateko bendrovė „Facebook“. Socialinio tinklo prekės ženklą specialistai įvertino 11,5 mlrd. eurų ir 74 vieta.

Labiausiai krito amerikiečių „Hewlett-Packard“ prekės ženklo vertė – jis atpigo 28,3 proc. iki 16 mlrd. eurų. Reitinge kompanija iš 24 vietos nukrito į 44-ą.