Bankai nemoka dirbti su socialiniais tinklais

Kompanijos, įskaitant bankinį sektorių, nežino, kaip dirbti su socialinių tinklų ir mobiliųjų taikomųjų programų auditorija. Tai patvirtina paskutinis tyrimas „The Economist Intelligence Unit“, 2012 metais atliktas kompanijos „Genesys“ užsakymu.

Tyrimų bendrovė „The Economist Intelligence Unit“ apklausė 798 vadovus iš įvairių šalių ir įvairių sektorių. Didžioji dalis (19 proc.) jų teikia finansines paslaugas.

Tyrimų rezultatai parodė, kad naujos realijos komunikacijų srityje sutrikdė nemažai gamintojų ir privertė susimąstyti apie gerokai lankstesnį ir kompleksiškesnį požiūrį į bendradarbiavimą su klientais. Be to, tyrimo autoriai teigia, kad dėl socialinių medijų prekės ženklo įvaizdžio kontrolė iš esmės perėjo į naudotojų rankas.

Kompanijos ir klientų santykiai jau nebėra monologas su nuotoliniu korporatyviniu dominavimu. Dėl socialinių medijų kuriamų itin glaudžių ryšių jie virsta interaktyviu dialogu, palaikomu mobiliaisiais įrenginiais. Visgi vadovų nuomonės skiriasi, kai kalbama apie kompanijų adaptavimąsi prie naujos komunikacijos situacijos.