„Microsoft“ stiprina savo paieškos sistemą „Bing“

„Apple“ ėmus po truputį atsisakyti „Google“ paslaugų savo mobiliojoje operacinėje sistemoje „iOS“, „Microsoft“ nusprendė, jog tai tinkamiausias metas stiprinti ir siūlyti savo produktus.

Pranešama, kad bendrovė pradėjo reklaminę „Bing“ kampaniją, kurios tikslinė auditorija – naršyklės „Safari“ naudotojai. „Microsoft“ bando įtikinti naudotojus, kad „Google“ nelegaliai renka privačią naudotojų informaciją. Specialiai parengtoje svetainėje apie „Bing“ ir jos privatumo palaikymą primenama, kad 2012 metų vasarį „Google“ nepaisė mobiliosios „Safari“ versijos apsaugos ir sekė naudotojų veiksmus siekdama įgyvendinti savo reklaminius tikslus.

„Microsoft“ primena, kad „Google“ atstovai žadėjo nesekti „Safari“ naudotojų, tačiau savo pažado neištesėjo ir slapta sekė naudotojus. Gautą informaciją „Google“ panaudojo pelnui gauti ir už tai gavo 22,5 mln. dol. baudą iš FTC.

„Microsoft“ taip pat informuoja, kad jei esate „Safari“ naudotojas, galimas daiktas, jog „Google“ jus sekė, nors ir žadėjo to daryti. Norite pakeisti tokią situaciją? Liaukitės naudotis „Google“ ir rinkitės „Bing“. Padarykite „Bing“ savo namų puslapiu ir naudokitės juo kasdien.

Neatmetama galimybė, kad dabar „Microsoft“ sieks, jog „Apple“ rinktųsi būtent „Bing“.