„Samsung Electronics“ – vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašo viršūnėje

JAV rinkos tyrimų kompanija „Interbrand“ 13 kartą paskelbė 2012 metų vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąrašą. Iš 100 atstovų pirmajame dešimtuke – ir „Samsung“, į 9–ąją sąrašo vietą šiemet pakilusi iš 17–osios. „Interbrand“ kompanija „Samsung“ prekės ženklą įvertino 32,9 milijardais JAV dolerių.

„Pastaruosius dvejus metus „Samsung“ pademonstravo puikius augimo rezultatus. Mūsų darbas įvairiuose produktų sektoriuose, paremtas tiek pasaulinės, tiek vietos rinkos tyrimais, ir dėmesys vartotojams, siekiant patenkinti nuolat augančius jų lūkesčius, davė puikių rezultatų. Didžiuojamės, kad mūsų dėmesys nedidelei, tačiau strategiškai labai svarbiai Baltijos šalių rinkai, leido pasiekti solidžių rezultatų ir patekti tarp mylimiausių Baltijos šalių prekės ženklų, – kalbėjo „Samsung Electronics Baltics“ rinkodaros departamento vadovas Dimitrijs Tairovs. – Nepaisant nuožmios konkurencijos technologijų rinkoje, kuri dar sustiprėjo pastaruoju metu, „Samsung“ sugebėjo išlaikyti tvirtas pozicijas pasaulio kompanijų lyderių sąraše ir ateinančiais metais toliau sieks jas stiprinti.“

„Vertingiausių pasaulio įmonių sąrašo viršuje – technologijų kompanijos, sugebančios greitai reaguoti į rinkos pokyčius ir prie jų prisitaikyti. Augantys išmaniųjų telefonų pardavimai, itin spartus technologijų vystymasis ir vartotojų poreikių supratimas leido „Samsung“ išsikovoti lyderės poziciją, o prekės ženklo vertę padidinti 40 %, lyginant su praėjusiais metais,“ – kalbėjo „Interbrand“ generalinis direktorius Jezas Framptonas.

„Interbrand“ kasmet skelbiamas tyrimas atliekamas įvertinus įmonių finansinius duomenis, prekės ženklo įtaką vartotojų pasirinkimui ir pelną.