„Google“ pajamos iš reklamos didesnės nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos

Paieškos milžinės „Google“ pajamos iš reklamos pirmąjį pusmetį siekė 20,8 mlrd. JAV dolerių – daugiau nei visos JAV spausdintinės žiniasklaidos per tokį pat laikotarpį, teigia Vokietijos tyrimų bendrovė „Statista“.

Per pirmus šešis šių metų mėnesius „Google“ pajamos iš reklamos siekė 20,8 mlrd. JAV dolerių, o visos JAV spausdintinės žiniasklaidos – 19,2 mlrd. JAV dolerių.

„Statista“ savo ataskaitoje pripažino, kad toks palyginimas yra akivaizdžiai nesąžiningas, nes, priešingai nei JAV žiniasklaida, „Google“ veiklą vykdo tarptautiniu lygmeniu.

Nors „Google“ pajamas galbūt kraunasi spausdintinės žiniasklaidos sąskaita, kiekvieno reklamos paspaudimo vertė per trečiąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažėjo 15 proc.