Vilniaus miesto savivaldybė dokumentus pradeda pasirašinėti elektroniniu parašu

Vilniaus miesto savivaldybėje, įgyvendinant veiklos procesų optimizavimą, pradedama aktyviau naudotis elektroniniu parašu, suteikiančiu galimybę elektroniniu būdu vizuoti, pasirašyti dokumentus. Planuojama, kad Vilniaus miesto savivaldybės darbuotojus elektroniniu parašu didelę dalį dokumentų pasirašinės jau nuo kitų metų pradžios. 

„Šiuo metu dauguma siunčiamų ir vidinių dokumentų projektų vizuojami popieriniame variante ir derinami su daugeliu struktūrinių dalinių. Dėl to derinimo procesas užtrunka. Iš viso per metus Vilniaus miesto savivaldybėje paruošiama daugiau nei 600 tūkstančių dokumentų. Todėl, vizuojant ir pasirašant juos elektroniniu parašu, paspartės dokumentų rengimas, gyventojai bei įstaigos greičiau gaus reikiamus dokumentus. Be to, padidės skaidrumas, nes bus paprasta identifikuoti pasirašiusį asmenį, bus neįmanoma pakeisti dokumento turinio“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas. 

El. parašą diegiančios bendrovės „Skaitmeninio sertifikavimo centras“ atstovo Edgaro Dadašovo teigimu, džiugu, kad vis daugiau įstaigų įvertina el. parašo privalumus.  

„Savivaldybės aktyviai bendrauja su gyventojais bei verslu, ir džiugu, kad Vilniaus savivaldybė įvertino elektroninio parašo technologijos privalumus. El. parašas leis ženkliai padidinti veiklos efektyvumą, pagreitinti darbo procesus. Kiekvienais metais tuo įsitikina vis daugiau verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų“, – sakė E. Dadašovas.