Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai jau gali oficialiai užsidirbti iš savo „Youtube“ įrašų

Nuo šiol Baltijos šalių vaizdo turinio kūrėjai galės užsidirbti iš savo autorinių įrašų „YouTube“ kanale, o reklamdaviai – rinktis kokybišką vietinį turinį savo komunikacijai.

Dirbdami 10 metų reklamos versle žinome, kad kokybiškas turinys yra labai svarbus organizuojant efektyvius rinkodaros komunikacijos projektus. Taip atsirado projektas „Videostars.lt“ – pirmoji oficiali galimybė Baltijos šalių autorinio vaizdo kūrėjams tiesiogiai uždirbti iš „YouTube“ kanalo, o reklamos užsakovams – rinktis kokybišką vaizdo turinį savo prekės ženklų komunikacijai. Sudarydami sąlygas reklamos užsakovams bei agentūroms talpinti reklamą prie kruopščiai atrinkto ir saugaus turinio, atveriame naujų, Baltijos šalyse dar neišnaudotų, galimybių,“ – sako „Videostars.lt“ idėjos autorius Rokas Kondratas.

Jis atkreipia dėmesį, kad užsidirbti galės tik tie, kurie patys sukurs ir patalpins unikalų, savo autorinį vaizdo įrašą, o ne tiesiog „YouTube“ kanale perplatins internete pasklidusius vaizdelius. Bendradarbiavimas su „Videostars.lt“ užtikrina, kad įkeltas turinys tampa autoriniu, kurio kiti negali nukopijuoti – taip išsprendžiama autorinių vagysčių problema.

Anot R. Kondrato, vidutiniškai 77 proc. Lietuvos interneto vartotojų naudojasi „Youtube“, iš jų net 60 proc. vaizdus žiūri mobiliaisiais įrenginiais (34 proc. planšetėmis, 26 proc. išmaniaisiais telefonais). Populiariausias žanras yra muzika – net 70 proc. lietuvių peržiūrėto turinio sudaro muzikiniai vaizdo įrašai. 

Šis verslo modelis, kai uždirbama iš reklamų, rodomų prie autoriaus kurtų unikalių vaizdo įrašų, plačiai taikomas Vakarų rinkose. Daugeliui industrijos profesionalų jau seniai žinoma „Youtube“ kanalo vaizdo reklamos tinklų veikla, kitaip dar vadinama MCN (Multi-Channel Network), tapusi verslo šaka, pritraukiančia solidžių investicijų, bet Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje šis verslo modelis skaičiuoja dar pirmuosius žingsnius.