Japonijos bankas ketina „įdarbinti“ robotus

Japonijos bankas „Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ“ klientus pasitinkančius vadybininkus artimiausiu metu ketina pakeisti robotais.

Bankas planuoja „įdarbinti“ Prancūzijos kompanijos „Aldebaran Robotics“ robotus NAO. Tikimasi, kad jie padės klientams susiorientuoti banko biure, atsakinės į klausimus, tokius kaip „Kur rasti bankomatą?“ arba „Kaip atsidaryti sąskaitą?“

NAO robotų aukštis vos 58 centimetrai. Aptarnauti klientus jie galės 19 skirtingų kalbų. Be to, juose įdiegtos filmavimo kameros, galinčios analizuoti pašnekovo veido išraišką ir fiksuoti jo judesius. Vieno tokio roboto kaina yra 8 000 JAV dolerių. Kol kas šie robotai naudojami tik mokyklose ir mokslinio tyrimo centruose.

Beje, „vyresnysis“ NAO brolis robotas PEPPER pernai jau buvo „įdarbintas“ analogiškai veiklai Japonijos mobiliojo ryšio operatoriaus „SoftBank Mobile“ salonuose. Bendrovė ketina plėsti robotų tinklą ir jais aprūpinti visas 2 600 savo parduotuvių.

Banko „Bank of Tokyo Mitsubishi UFJ“ padaliniuose robotai turėtų apsirodyti šių metų balandį. Priklausomai nuo klientų reakcijos, bus priimtas sprendimas apie robotų panaudojimą kituose banko skyriuose.