Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2015“

Š. m. kovo 24–25 dienomis LITEXPO parodų ir kongresų centre Vilniuje (Laisvės pr. 5) vyks „Verslo žinių“ organizuojama kasmetinė rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2015“, skirta geriausiai Lietuvos ir užsienio rinkodaros praktikai.

Konferencijos metu reklamos ir rinkodaros specialistai iš įvairių Europos kampelių gvildens temas, susijusias su reklama ir jos efektyvumu. Renginyje bus keliami šie klausimai: kaip įmonės, siekdamos maksimalaus efektyvumo, turėtų re/organizuoti rinkodaros skyrius?; Šiandieninio pirkėjo portretas: kuo jis gyvena ir kaip priima sprendimus (ne) pirkti mūsų produktą?; Efektyvi duomenų analitika: kaip atsirinkti ir matuoti tik tai, kas svarbu?; Kokios reklamos strategijos yra veiksmingiausios?; Kaip suderinti trumpalaikius pardavimus didinančias ir ilgalaikį pelną duodančias strategijas ir kt.

Renginyje taip pat įvyks efektyviausių rinkodaros kampanijų ir Metų prekės ženklo 2014 apdovanojimai.