Kiek uždirbo geriausios Europos interneto parduotuvės?

Tinklaraštis „Internet Retailer“, skirtas elektroninei (el.) komercijai, publikavo kasmetį geriausių Europos interneto parduotuvių reitingą. Į šį dešimtuką pateko „Amazon“, „Otto Group“, „Tesco Stores“, „Staples“, „Apple“, „Home Retail Group“, „Cnova“, „Zalando“, „Asda“ ir „Direct“.

Tinklaraščio įvardytų 500 geriausių įmonių pardavimo apimtys 2014-aisiais, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 15,6 proc. ir siekė 124 mlrd. eurų. Šios kompanijos generuoja 29 proc. visų el. komercijos pardavimo apimčių Europoje.

Remiantis sudarytu reitingu, absoliučia lydere tapo kompanija „Amazon“. Jos pardavimo apimtys 2014 metais siekė 21 mlrd. eurų. Antroje vietoje liko „Otto Group“ su 6,5 mlrd. eurų. „Amazon“ taip pat pripažinta kaip greičiausiai auganti įmonė pirmajame dešimtuke, nes jos pardavimo apimtys išaugo 20 proc. Pavyzdžiui, „Otto Group“ augimas siekia 8,3 proc., o „Tesco“ – 11 proc.

Tačiau „Amazon“ nėra greičiausiai auganti kompanija visame 500-tuke. Šioje srityje laurai atiteko įmonei „Morhipo“, kuri prekiauja drabužiais ir aksesuarais. Jos pardavimo apimtys pernai išaugo 116,7 proc. iki 65 mln. eurų. Tarp greitai augančių bendrovių taip pat minimos „Wikimart“ (Rusijs), „Elgiganten“ (Danija), „Claire’s“ (Didžioji Britanija) ir „Hepsiburada.com“ (Turkija).