Reklama – pagal kišenę

Kompanija „Apple“ rengiasi užpatentuoti naują paslaugą, susijusią su elektronine komercija ir mokėjimais. Įmonė ketina pristatyti mechanizmą, leidžiantį teikti reklamdaviams duomenis apie klientus.

Naujoji „Apple“ sistema suteiks galimybę siųsti išmaniųjų telefonų savininkams tų prekių ir paslaugų reklamą, kurias jie gali sau leisti. Tai būtų nustatoma remiantis kliento kreditinės ar debetinės kortelės likučiu.

Manoma, kad tokia reklama būtų ženkliai pranašesnė už įprastą reklamą, nes klientui siūloma prekė ar paslauga būtų tikrai prieinama. Be to, tokia reklama itin aktuali elektroninei prekybai. Turint duomenis apie einamąjį pirkėjo balansą, prekeivis siųs jam nuorodą apie tą prekę ar paslaugą, kurią jis galės įsigyti vienu mygtuko paspaudimu vos tik perskaitęs reklamą.

Personalizuotos reklamos sistemos kūrėjai skatins klientus, kurie sutiks gauti tokius SMS pranešimus. Kaip galimas apdovanojimas įvardijami nemokami telefono skambučiai. Be to, naudotojai galės patys atlikti šių pranešimų nustatymus, pavyzdžiui, visada kortelėje esančių lėšų likutį.