„Šeima 2015“ – prasmingas laikas su savo artimaisiais

Pirmąjį spalio savaitgalį sostinės „Siemens“ arena šurmuliavo nuo vaikų klegesio – čia vilniečius ir miesto svečius kvietė paroda „Šeima 2015“. Tai pirmoji tokia naujos koncepcijos paroda, kurioje lankytojai turėjo progą susipažinti ir įsigyti įvairaus pobūdžio prekių visai šeimai bei būstui.

„Šeima 2015“ kvietė ne tik įsigyti reikalingų prekių ar sužinoti apie naujas paslaugas. Atsikvėpti nuo šventės šurmulio šeimos galėjo poilsio zonoje, kur jų laukė įvairios kūrybinės dirbtuvės, smagios pamokėlės, karuselės, muzikos ir šokių grupių pasirodymai, kitos nuotaikingos pramogos.

Čia buvo įsikūrusi ir šviesolaidinio tinklo „Skynet“ erdvė. Kaip sako tinklą valdančios bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovas Robertas Ragauskas, graži šeimos idėja labai artima ir „Skynet“ idėjai. „Kurdami šviesolaidinį tinklą, mes nuolat akcentuojame, kad „Skynet“ – tai ne tik klientai ir paslaugos, kuriomis jie naudojasi. Tai savotiška šeima arba darni bičiulių bendruomenė, kurią nuolat kviečiame turiningai leisti laisvalaikį kartu“, – teigė R. Ragauskas.

Į „Skynet“ zoną užsukę lankytojai buvo kviečiami varžytis draugų lenktynėse. Azartiškas interaktyvus žaidimas traukė tiek mažuosius parodos lankytojus, tiek jų tėvelius. Lenktynių dalyviai buvo apdovanoti puodeliais, bilietais į kartodromą ir kitokiomis maloniomis smulkmenomis.

Na o greičiausiojo vardą iškovoti pavyko 25 metų vaikinui Eimučiui Juočepiui, kuris trasą įveikė per 43,4 s. Laimėtojas džiaugėsi pergale ir puikiu prizu – nešiojamuoju kompiuteriu „Dell Inspiron 2015“. „Esu „Skynet“ klientas, todėl buvo smalsu užsukti į šią pramogų zoną. Be to, esu azartiškas ir sportiškas, todėl draugų lenktynės man iš karto pasirodė patraukli pramoga. Vis dėlto apie prizus negalvojau – tiesiog mėgavausi žaidimu, todėl labai nustebau laimėjęs ir, žinoma, be galo apsidžiaugiau tokiu šauniu prizu“, – sakė „Skynet“ draugų lenktynes“ laimėjęs vaikinas.

Į parodą užsukusiems vilniečiams, kurie dar nesinaudoja „Skynet“ paslaugomis, buvo paruošti specialūs šviesolaidinio interneto ir išmaniosios televizijos pasiūlymai. Be to, jie galėjo pasikonsultuoti su stende dirbančiais specialistais ir išsirinkti sau tinkantį paslaugų planą bei gauti visus atsakymus į rūpimus klausimus.

 

Vaizdo siužetas iš parodos