Saugiai apsipirkti padės „MasterCard“ programa „Identity Check“

Kompanija „MasterCard“ pristatė technologinių sprendimų komplektą „Identity Check“. Jis užtikrina apsipirkimo internete saugumą.

„Identity Check“ pirkėjo atpažinimui naudos biometrines technologijas ir vienkartinius SMS kodus. Kompanija nusprendė maksimaliai supaprastinti klientų identfikavimo procedūras ir orientuotis į tai, ką jis žino ir turi: savo slaptažodį, įrenginį, kuriuo naudojasi ir biometrinius duomenis.

„MasterCard“ apklausė 10 tūkst. savo klientų 17-oje skirtingų rinkų ir išsiaiškino, kad 53 proc. naudotojų bent kartą per savaitę pamiršta kokį nors savo slaptažodį ir sugaišta apie 10 minučių jam prisiminti ar surasti. Trečdalis tokių užmaršuolių dėl to išvis atsisako pirkinio internete.

6 iš 10 respondentų pabrėžė, kad tokie atsitikimai turi neigiamų pasekmių. Pavyzdžiui, kartais bilietai į renginį išparduodami per keletą minučių. Be to, daugiau nei pusė apklaustų klientų prisipažino, kad norėtų kitokios apsaugos nei slaptažodžiai. Tačiau pageidauja, kad saugumo lygis dėl to nenukentėtų.

JAV finansų institucijos galės naudoti programą „Identity Check“ jau 2016 metų viduryje. Visuotinis programos paleidimas planuojamas 2017-aisiais.