Taksi automobiliuose – atsiskaitymo ir lojalumo sprendimas „PayTaxi“

Įprastą atsiskaitymo kortelėmis technologiją UAB „ASHBURN International“ (ASHBURN) pritaikė taksi paslaugų bendrovėms ir sukūrė atsiskaitymo bei lojalumo sprendimą „PayTaxi“. Rugsėjo pradžioje jis pradėjo veikti UAB „Amber Vilnius“ taksi A2B automobiliuose.

Įrengus transporto priemonėse mokėjimo terminalus ir įdiegus „PayTaxi“, klientai gali atsiskaityti už keliones specialiai jiems pagamintomis vienkartinio ar daugkartinio naudojimo arba išankstinio mokėjimo kortelėmis su jose esančiu iš anksto numatytu pinigų limitu. Klientas perbraukia kortelę per mokėjimo terminalą, įveda savo PIN kodą ir taip atsiskaito už kelionę, o pasibaigus mėnesiui gauna sąskaitą už paslaugas. Kortelių dizainas, skaičius ir jose esantis pinigų limitas kiekvienu atveju derinamas su konkrečiu užsakovu.

Kaip sako UAB „Amber Vilnius“ vadovas Tomas Peleckas, naujoji sistema sėkmingai pakeičia versle iki šiol naudojamus popierinius kvitus. „Mūsų manymu, popieriniai kvitai nepatogus ir atgyvenęs atsiskaitymo būdas – klientas visuomet turi su savimi turėti popierinių kvitų, juos saugoti, ranka pildyti ir mėnesio pabaigoje skaičiuoti keliones. Šiuo darbu yra apkraunamos įmonių administratorės, kurios tą laiką galėtų išnaudoti žymiai efektyviau. Naudojantis naujuoju sprendimu, kartu su sąskaita gaunama išsami kortelių operacijų ataskaita, kuri ženkliai palengvina apskaitą“, – teigia T. Peleckas.

Taksi įmonei taip pat teikiamos detalios ataskaitos apie atliktus mokėjimus, suteikiama galimybė juos stebėti ir administruoti realiuoju laiku. Be to, prireikus galima sukurti ir papildomų ataskaitų – tiek techninių, tiek finansinių.

Kiekviena atsiskaitymo kortelė turi unikalų numerį ir tik jai priskirtą PIN kodą, tad duomenų klastojimas yra neįmanomas, o apskaita itin tiksli. Be to, sprendimas visiškai atitinka tarptautinio standarto PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard) reikalavimus, o tai užtikrina maksimalią kortelių duomenų apsaugą. Kortelėje taip pat galima kaupti taškus, gauti nuolaidų, atsiskaityti už trečiųjų šalių teikiamas paslaugas ir taip skatinti klientų lojalumą.

Naująjį sprendimą nesunkiai galima pritaikyti ir kitų paslaugų sektoriuose, pavyzdžiui, maitinimo įstaigose, degalinėse, viešbučiuose ir pan.