Amerikos centrai pelnosi siųsdami nuolaidų žinutes

Populiarėjantis belaidis internetas vis dažniau išnaudojamas reklamos tikslais. Jungtinių Amerikos Valstijų prekybos centruose paplito „Bluetooth“ signaliniai pranešimai, pranešantys apie nuolaidas. Tikimasi, kad jie smarkiai suaktyvins pardavimo procesus, nes žmonės juos gaus jau būdami parduotuvėse, kurių prekės reklamuojamos.

Ekspertai prognozuoja, kad tokie pranešimai JAV prekybos centrams atneš papildomą 7,5 mlrd. dolerių pelną vien per šventinį periodą.

Dažniausiai „Bluetooth“ signaliniai pranešimai atkreipia dėmesį į atpigusias maisto prekes, alkoholinius ir nealkoholinius gėrimus, be recepto parduodamus vaistus.

Prekybos centrai naudoja mobiliąsias programėles, kurios užfiksuoja, kad centre pasirodė naujas pirkėjas su išmaniuoju telefonus, tuomet į jį perduodamas „Bluetooth“ signalinis pranešimas su informacija apie nuolaidas ir akcijas.

Tokia pirkėjų informavimo apie nuolaidas sistema naudojama prekybos centruose „Macy’s“, „Vanity“, „Sephora“, „Target“ ir kt. Tikimasi, kad „Bluetooth“ signaliniai pranešimai per šventinį periodą pasieks apie 15 proc. JAV jaunimo, kuris dažniausiai naudojasi išmaniaisiais telefonais.