Lietuvoje bankų klientai aptarnaujami geriausiai iš Baltijos šalių

Kasmetiniai tyrimai rodo, kad Baltijos šalyse nuolat gerėja bankų klientų aptarnavimas. Bendras bankinių paslaugų kokybės Baltijos šalyse rodiklis 2013 m. buvo 83 proc. iš 100 proc., 2014 m – 84 proc., o 2015 m – 85 proc.

Tai skelbiama leidybos įmonės „Dive Latvija“ apžvalgoje. Įmonė įvertino aštuonių didžiausių Latvijos, septynių Lietuvos ir penkių Estijos bankų filialų darbą.

Siekiant išsiaiškinti aptarnavimo kokybę, bankus lankė slaptieji lankytojai, kurie domėjosi galimybėmis privačiam asmeniui atsidaryti banke sąskaitą. Tyrimo metu buvo vertinama banko darbuotojų kompetencija, atidumas klientui, gebėjimas išsiaiškinti jo poreikius, geranoriškumas ir net laikas, sugaištas eilėje.

Tarp Baltijos šalių pačiu kokybiškiausiu pripažintas klientų aptarnavimas Lietuvoje. Jo rodiklis siekia 88 proc. Estijoje ir Latvijoje šis rodiklis siekia 84 proc.

Pasak slaptų lankytojų, geriausią klientų aptarnavimą Lietuvoje teikia „Citadele“, Latvijoje – SEB, Estijoje „LHV Pank“.