Dėvimoji elektronika sparčiai populiarėja

Dėvimosios elektronikos pardavimo apimtys auga, nepaisant nuolatinių pranešimų apie mažus „Apple Watch“ ir kitokių išmaniųjų įrenginių pardavimo rodiklius. Pasaulyje populiarėja išmanieji laikrodžiai, akiniai, apyrankės, sportininkams skirti prietaisai, išmanioji bižuterija. Galimybė sujungti kelis vieno naudotojo įrenginius, keistis duomenimis didina šių įrenginių populiarumą. Dėvimosios elektronikos rinkos dalis 2015 m. viršijo 2 mlrd. JAV dolerių. Prognozuojama, kad 2016 m. ji pasieks 3 mlrd., o 2017 m. – 4 mlrd.

2015 m. buvo išleista apie 50 milijonų dėvimųjų įrenginių. Prognozuojama, kad 2019 m. jų bus 125 mln. Šiuo metu dėvimaisiais įrenginiais naudojasi vienas iš šešių naudotojų. Dauguma jų – 13–34 m. jaunimas (48 proc.). 71 proc. 16–24 m. jaunimo svajoja turėti dėvimuosius įrenginius. 69 proc. vyrų jau turi arba planuoja įsigyti dėvimąjį įrenginį. Moterys dėvimuosius įrenginius vertina mažiau (56 proc.).

Pastebėta, kad darbuotojų, besinaudojančių dėvimąja elektronika, darbo našumas išaugo 8,5 proc., o pasitenkinimo darbu rodiklis padidėjo 3,5 proc.

Populiariausi dėvimieji įrenginiai – išmanieji laikrodžiai. 2015 m. jie sudarė 59 proc. visų įrenginių, o 2019 m. turėtų pasiekti net 70 proc. „Google“ tiki savo išmaniųjų akinių ateitimi ir pranašauja, kad 2018 m. bus parduota 21 mln. akinių.

Įmonės dėvimuosius įrenginius naudoja dėl darbuotojų duomenų saugumo (23 proc.), siekdamos reguliuoti darbuotojų laiką (20 proc.), norėdamos palaikyti operatyvų darbuotojų ryšį realiuoju laiku (20 proc.). Dauguma įmonių vis dėlto neperka darbuotojams dėvimųjų įrenginių, o nori, kad darbuotojai juos nusipirktų patys.

Ekspertai prognozuoja aktyvų elektronikos rinkos augimą ne tik tarp naudotojų, bet ir tarp įmonių.