„Mastercard“ keičia logotipą

Tarptautinė mokėjimo sistemų bendrovė „Mastercard“ pristatė naują savo logotipą. Jį kūrė agentūra „Pentagram“.

Paskutinį kartą bendrovė logotipą atnaujino 1996 m, nors iš esmės koncepcija, pagal kurią logotipe vaizduojami du besijungiantys spalvoti rutuliai (raudonas ir geltonas) nesikeitė nuo 1968 m, kai bendrovė dar vadinosi „Master Charge“. Dėl šios priežasties „Mastercard“ logotipas iki šiol yra vienas iš geriausiai pasaulyje atpažįstamų prekių ženklų.

Logotipo koncepcija nepakeista ir šį kartą. Pakito tik bendrovės pavadinimo rašymas.

Keisti logotipą buvo nuspręsta norint sumažinti C raidės išskyrimą. Anksčiau ši raidė logotipe buvo pabrėžta, norint akcentuoti mokėjimo korteles (C – Card „kortelė“). Kadangi dabar „Mastercard“ įgyvendina mobiliuosius ir interneto atsiskaitymus, norima sumažinti tiesioginę bendrovės logotipo asociaciją su kortelėmis.