„Wincor Nixdorf“: įsibėgėjanti restruktūrizacija ir didėjančios pardavimo apimtys

Pirmieji devyni finansinių metų mėnesiai Vokietijos bankinių technologijų kompanijai „Wincor Nixdorf“ buvo sėkmingi. Įsibėgėjo bendrovės restruktūrizacijos programa, augo pardavimo apimtys.

Pardavimas per minėtą laikotarpį išaugo 10 proc. ir sudarė 1,938 mln. eurus. Pelnas, atskaičius išlaidas, patirtas dėl „Diebold“ ir „Wincor Nixdorf“ susijungimo, sudarė 89 mln. eurų. Apibendrindama šiuos rodiklius, kompanija prognozuoja ir bendrus 2015–2016 metų rezultatus. Tikimasi, kad bendras pardavimo augimas sudarys 6 proc.

„Iš esmės galime nepriklausomai nuo nieko žiūrėti į ateitį, tačiau bendromis jėgomis su „Diebold“ galime sukurti naują galingą IT kompaniją, kuri šiais sparčiai besikeičiančiais laikais bus inovatyvus ir patikimas partneris tiek bankams, tiek mažmeninės prekybos įmonėms“, – sako „Wincor Nixdorf“ generalinis direktorius ir prezidentas Ekardas Heidlofas (Eckard Heidloff).

Kalbant apie bankinį sektorių, per pirmus devynis mėnesius čia fiksuotas 1 proc. pardavimo apimčių augimas (1 164 mln. eurų). Mažmeninės prekybos sektoriuje pardavimas augo 25 proc., iki 774 mln. eurų. Pardavimo apimtys, susijusios su technine įranga, išaugo 17 proc. ir siekė 851 mln. eurų. Programinės įrangos ir susijusių paslaugų pardavimas išaugo 4 proc. bei sudarė 1 087 mln. eurų.

Žvelgiant į pardavimo geografiją, skaičiuojama, kad Vokietijoje devynis finansinių metų mėnesius įmonės produktų ir paslaugų pardavimas augo 13 proc., iki 143 mln. eurų. Visoje Europoje (išskyrus Vokietiją) fiksuotas 11 proc. augimas (906 mln. eurų). Azijos, Afrikos ir Ramiojo vandenyno regionuose pardavimo apimtys padidėjo 4 proc. ir siekė 116 mln. eurų. Šiaurės ir Pietų Amerikos žemynuose fiksuotas 25 proc. augimas, iki 252 mln. eurų.

Originalus pranešimas