Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Artėjant rugsėjui daugybei mokyklinio amžiaus vaikų tėvų kyla galvos skausmas supirkti visus mokyklinius reikmenis. Taupydami laiką ir išlaidas šiuolaikiniai tėvai linkę daug ką įsigyti per internetą, tačiau jų vaikai, pasirodo, su tuo nesutinka.

Amerikos banko „Citi“ atliktas tyrimas rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą.

84 proc. iš 1 000 apklaustų tėvų teigia, kad jų vaikai nori apsipirkti naujų mokslo metų išvakarėse, kartu su jais vaikštinėdami po realias parduotuves. Tik 16 proc. atsakė, kad jų vaikai nieko prieš visas mokyklai reikiamas priemones susipirkti per internetą.

Anot tėvų, jų vaikai apsipirkti realiose parduotuvėse mėgsta todėl, kad jiems patinka parduotuvėse leisti laiką kartu (59 proc.), jie mėgsta paliesti ir išbandyti prekes (59 proc.), nori palyginti tokio paties tipo skirtingų spalvų ir skirtingo dydžio prekes (58 proc.).

Apklausos rodo, kad pagrindinis veiksnys, skatinantis rinktis prekybą per internetą – galimybė grąžinti netinkamas prekes. 73 proc. apklaustųjų mano, kad grąžinimo periodas turi būti ilgesnis nei 7 dienos, o 39 proc. norėtų, kad prekes būtų galima grąžinti ne trumpiau kaip per tris savaites.

47 proc. suaugusiųjų teisę išsirinkti mokyklines prekes palieka savo vaikams. Taigi reklamdaviai mokyklinių prekių reklamą turėtų orientuoti ir į moksleivius, ir į jų tėvus.