Specialistai iš Lietuvos parodoje „IBC 2016“ domėjosi IPTV naujovėmis

Amsterdame pasibaigė 49-oji tarptautinė elektroninės žiniasklaidos ir pramogų industrijos paroda konferencija „IBC 2016“. Nuo 1967 metų organizuojama paroda pradžioje tebuvo skirta kino ir televizijos įrangai pristatyti. Šiandien ji laikoma didžiausiu Europoje renginiu, skirtu televizijos, multimedijos ir skaitmeninių technologijų temoms.

Šiųmetėje parodoje savo naujausius sprendimus pristatė per 1 600 dalyvių, tarp kurių tokios pasaulinės kompanijos kaip „Microsoft“, „Cisco“, TP-LINK, ARRIS, SES, „Google“, „Nokia“ ir daugybė kitų. Konferencijoje buvo galima išgirsti daugiau nei 300 pranešimų, kuriuose patirtimi ir įžvalgomis dalijosi „Deutsche Telekom“ viceprezidentas Peter Kerckhoff, kompanijos „Fifty Fathoms“ vienas iš vadovų Patrick Spence, „Google“ atstovas Ben Faes, prodiuseris, „Oskaro“ laureatas, politikas David Puttnam, garsusis Taivano režisierius Ang Lee ir kt.

Parodoje konferencijoje „IBC 2016“ lankėsi ir telekomunikacijų bendrovės „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ delegacija. Įmonės specialistai susitiko su partneriais, domėjosi pristatomomis naujovėmis.

„Penkių kontinentų komunikacijų centro“ direktoriaus pavaduotojo techniniais klausimais Ignato Girnio teigimu, apsilankymas vienoje didžiausių tokio pobūdžio parodų leidžia geriau suvokti, kas vyksta rinkoje, ir per gan trumpą laiką susipažinti su pasaulinių lyderių pristatomais sprendimais. „Apsilankymas tokioje parodoje – tai puiki galimybė išvysti, ką naujo siūlo pasauliniai lyderiai, kokios vyrauja tendencijos, pajusti rinkos pulsą. Be to, tai gera proga susitikti su partneriais ir aptarti bendradarbiavimo klausimus“, – sakė I. Girnis.

Specialistai iš Lietuvos parodoje labiausiai domėjosi IPTV (angl. Internet Protocol Television) rinkos aktualijomis ir naujovėmis. „Plėtodami išmaniąją „Skynet“ televiziją ir specializuotą programinę įrangą „IPTV.iQ“, nuolat ieškome naujų sprendimų, kurie leistų pasiūlyti klientams platesnį paslaugų spektrą. Šiemet parodoje daug dėmesio buvo skirta TV turinio personalizavimui, t. y. galimybei pačiam žiūrovui rinktis, ką ir kada žiūrėti. Nemažai naujų galimybių taip pat atveria 360 laipsnių vaizdo integravimo į televiziją technologija, OTT (angl. Over-The-Top) sprendimai, intelektinio būsto (angl. Smart House) sprendimų integravimas į išmaniosios TV platformą, taip pat kompanijų pristatyti „Multiscreen“ sprendimai, leidžiantys televiziją žiūrėti ne tik televizoriaus ekrane, bet ir išmaniajame telefone, planšetiniame kompiuteryje ar net automobilyje“, – įspūdžiais dalijosi I. Girnis.

Paroda konferencija „IBC 2016“ į Amsterdamą pritraukė per 55 tūkst. dalyvių iš daugiau nei 170 pasaulio šalių.

Plačiau apie renginį.