Škotijos Karališkasis bankas testuoja dirbtinio intelekto sistemą

Škotijos Karališkasis bankas paskelbė planuojantis išbandyti pokalbių programėlę, per kurią banko klientai bendraus su dirbtiniu intelektu. Dirbtinis intelektas galės atsakyti į klausimus: „Kaip galėčiau panaudoti savo banko kortelė būdamas užsienyje?“, „Kaip atnaujinti savo namų adresą banko duomenų bazėje?“ ir pan.

Skubūs ar ypač svarbūs klausimai (pvz., apie pavogtą kortelę) bus nukreipiami į realų pašnekovą – banko darbuotoją. Naudojant pokalbių programą su dirbtiniu intelektu tikimasi, kad banko darbuotojai turės daugiau laiko ir galės labiau įsigilinti į svarbesnes, sudėtingesnes situacijas. Programa padės sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas ir taupyti laiką, kai paprastesnius klausimus atsakys robotas.

Jei testavimo metu dirbtinio intelekto sistema pasiteisins, ją numatoma panaudoti ir „NatWest“ klientų aptarnavimui.