AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę „Oath“

Skelbiama, kad baigus įgyvendinti sandorį tarp „Verizon“ ir „Yahoo!“, pasirašytą 2016 m. liepą, AOL ir „Yahoo!“ susijungs į vieną įmonę, pavadinimu „Oath“.

Kurį laiką „Yahoo!“ atstovai atsisakė komentuoti galimybę persivadinti į „Oath“, tačiau neseniai savo „Twitter“ paskyroje AOL vadovas Tim Armstrong išsidavė, kad laukia dideli pokyčiai: „2017 m. vasarą įgyvendinsime vieną iš revoliucingiausių kampanijų skaitmeninėje srityje“.

Kol kas neaišku, ar „Verizon“ išsaugos „Yahoo!“ prekybinį ženklą. Tačiau pavadinimai „Yahoo Mail“ ir „Yahoo News“ yra populiarūs ir gerai žinomi naudotojams, todėl būtų gaila jų atsisakyti.

2016 m. liepą buvo paskelbta, kad bendrovė „Verizon Communications“ perka  „Yahoo!“ koncerno interneto verslą už beveik 5 mln. JAV dolerių. „Yahoo!“ neperduoda „Verizon“ tik Azijos interneto verslo, kuriam priklauso „Alibaba Group“ ir „Yahoo Japan“.  Prieš sandorį „Yahoo!“ turėjo apie 1 mlrd. aktyvių savo sistemos naudotojų per mėnesį, įskaitant ir 600 mln. aktyvių mobiliųjų telefonų naudotojų.