PC „Mada“ atidarytas modernus „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

„Skynet“ atidarė atnaujintą klientų aptarnavimo skyrių Vilniaus Viršuliškių mikrorajone, prekybos centre „Mada“.

Atvykusieji į naująjį centrą kviečiami prisėsti prie kompiuterio ir išbandyti „Skynet“ savitarnos sistemą „Mano.skynet.lt“. „Nors internetas dabar yra populiarus atsiskaitymo kanalas, vis dėlto dar ne visi klientai žino, kaip per internetą apmokėti sąskaitas. Neretai klaidingai galvoja, kad tai sudėtinga. Taigi naujajame skyriuje siekiame padėti klientams atsikratyti abejonių, įpratinti juos gyventi paprasčiau ir patogiau“, – sako „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova.

Atvykę į modernų klientų aptarnavimo skyrių, „Skynet“ klientai gali ne tik susimokėti už paslaugas, prasitęsti esamą paslaugų sutartį ar užsisakyti naujų paslaugų, bet ir čia pat išbandyti pačias paslaugas. Pavyzdžiui, patogiai įsitaisę prieš didelį televizijos ekraną gali pasinaudoti išmaniąja televizija, pasiaiškinti, kaip ji veikia, kokie jos privalumai.

Spartaus šviesolaidinio interneto ir televizijos tinklo „Skynet“ atstovė taip pat ragina vilniečius naudotis greičiausiu siūlomu interneto planu – iki 1 Gb/s. Kodėl nepasinaudojus tuo, kas geriausia? Ypač, kai sąlygos tam itin palankios. Užsisakius iki 1 Gb/s „Skynet“ internetą, jis bus prijungtas jau kitą darbo dieną. Be to, laukia vasariškos dovanos. Užsisakiusiems interneto planą RUN, dovanojamas kvietimas į UNO nuotykių parką arba pasivažinėjimą Plytinės kartodrome, o užsisakiusiems planą FLY – virtualiosios realybės akiniai „3D VR Box“.

Be atnaujinto klientų aptarnavimo skyriaus prekybos centre „Mada“, kuris sulaukia daugiausiai lankytojų, „Skynet“ turi skyrius „Akropolyje“, „Šeškinės IKI“ ir „Skynet“ biure Kareivių g. 2. Klientai taip pat aktyviai konsultuojami per interneto pokalbių programą www.skynet.lt, telefonu (8 5) 266 4555, el. paštu info@skynet.lt, socialiniame tinkle https://www.facebook.com/skynetas.

Žiūrėkite vaizdo reportažą apie tai: