Stiprinama partnerystė su mažmeninės prekybos sprendimų bendrove „Symphony EYC“

Iš kairės: Konstantin Butrimovič ir Aleksej Gordin (BS/2), Raphael Potvin ir Piotr Jelinovski (Symphony EYC), Idrakas Dadašovas („Penkių kontinentų“ grupė), Daniel Fukson (BS/2), Januš Moroz („Symphony EYC“), Jurij Mikuckij ir Emil Musayev (BS/2).

Įmonių grupėje „Penki kontinentai“ su darbo vizitu lankėsi tarptautinės bendrovės „Symphony EYC“ atstovai. Tai daugiau nei 30 metų patirties turinti įmonė, kurianti šiuolaikiškus daugiakanalės mažmeninės prekybos sprendimus, skirtus atlikti analitiniams pirkėjų tyrimams, duomenų apdorojimui ir inventorizacijai, palaikyti kokybiškai komunikacijai tarp prekybininkų ir pirkėjų.

Šių metų pavasarį „Symphony EYC“ ir „Penkiems kontinentams“ priklausanti bendrovė BS/2 pasirašė bendradarbiavimo susitarimą, kuriuo remiantis BS/2 tampa „Symphony EYC“ kuriamos programinės įrangos platintoja Baltijos, NVS ir Vidurio Azijos šalyse.

Apie šio bendradarbiavimo reikšmę ir „Symphony EYC“ siūlomas naujoves kalbamės su Janušu Morozu, „Symphony EYC“ Rytų ir Vidurio Europos regiono vadovu.

Kokia yra pagrindinė „Symphony EYC“ veiklos kryptis?

Įmonė specializuojasi mažmeninės prekybos sprendimų srityje, kuriame mažmeninės prekybos ir pramonės optimizavimo procesų sprendimus, skirtus klientų aptarnavimo kokybei gerinti. Mūsų klientų ratą sudaro per 1 000 įmonių, aptarnaujame daugiau nei 25 tūkst. prekybos centrų Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Europoje ir Azijoje. Siekiame būti specializuota bendrovė, kad galėtume geriausiai įsigilinti ir profesionaliai išdirbti vienos srities sprendimus.

„Symphony EYC“ turi atstovybių visame pasaulyje, tačiau pagrindinis mūsų biuras įsikūręs Paryžiuje. Čia vyksta visas kūrybinis gamybinis darbas, dirba apie 10 proc. įmonės darbuotojų (150 žmonių). Be to, įmonė  turi biurus Maskvoje (Rusijoje), Liublianoje (Slovėnijoje), Londone (Didžiojoje Britanijoje), Kasablankoje (Maroke), Atlantoje (JAV) ir Bengalūre (Indijoje). Bendradarbiaujame su 42 partneriais visame pasaulyje. Džiaugiamės, kad BS/2 papildė jų gretas.

Kokį produktą siūlote mažmeninei rinkai?

Vienas iš pagrindinių mūsų siūlomų produktų – „Symphony GOLD“. Tai kompleksas, sudarytas iš trijų dalių: Lojalumo programų, Prekybos ir kategorijų valdymo ir Tiekimo grandinės valdymo.

Lojalumo programos – tai anaiptol ne vien lojalumo kortelės nuolatiniams pirkėjams. Tai asmeninis priėjimas prie kiekvieno pirkėjo, analizuojant kada, kur, kaip ir ką jis perka. Tai pagalba prekybininkams, siekiant pritraukti pirkėjų, efektyviai sinchronizuoti strategiją, analizuoti informaciją apie pirkėjus, kad būtų galima pasiūlyti jiems tinkamiausią apsipirkimo kanalą, būdą, laiką ir vietą.

Prekybos ir kategorijų valdymas (angl. Merchandising and Category Management) apima parduodamų prekių kategorizavimą, sprendžiant, kurioje parduotuvės vietoje, kurioje lentynoje, kokiame aukštyje padėta prekė pritrauktų daugiausia pirkėjų. Neretai gamintojai, perduodami savo prekes prekybininkams, nori nusipirkti prekei tam tikrą vietą, kuri, jų nuomone, yra paklausiausia. Tačiau tai yra klaidingas požiūris. Spręsti apie prekės vietą turi prekybininkai, jie geriausiai žino pirkėjų polinkius.

Tiekimo grandinės valdymas – tai prekių tvarkymas sandėliuose ir jų paskirstymas po parduotuves. Ypač svarbu suplanuoti viską taip, kad produktai neužsistovėtų sandėliuose, nesugestų, kad nuolat vyktų jų cirkuliacija. Skirtingos taisyklės taikomos skirtingų kategorijų produktams (pvz., šviežiems). Galimi du sprendimai – kai žmogus fiziškai skirsto prekes ir duoda užsakymus, ir, kai užsakymai, paskirstymai įgyvendinami automatizuotai, pvz., informuojant sandėlių darbuotojus apie prekių trūkumą per išmanųjį telefoną. Per nutolusį įrenginį galima stebėti, kas parduotuvėje turi paklausą, kas neturi ir pan. Taip pat galima prisijungti prie statistikos sistemos ir palyginti tų prekių kelerių metų pardavimo statistiką.

Dar viena iš populiarėjančių mūsų teikiamų paslaugų – „Symphony Retail Cloud“ – debesų paslaugos mažmeninei prekybai. Ši technologija padeda mažmenininkams ir gamintojams taupyti laiką bei sąnaudas. Skaičiuojame, kad naudojantis debesų paslaugomis galima uždirbti net 2 proc. papildomų pajamų.

Ką jums reiškia partnerystė su Lietuvos bendrove BS/2?

„Symphony EYC“ daugiausia veikia Vakarų Europoje, o Rytų Europa, Baltijos ir NVS šalys mažiau aprėptos. BS/2 vertiname kaip solidžią, didelę IT ir mažmeninės prekybos srities technologijų patirtį turinčią įmonę, kuri yra gerai įsitvirtinusi mus dominančiuose regionuose. Esame suinteresuoti abipusiai naudinga partneryste, todėl dedame visas pastangas, kad šios įmonės darbuotojai kuo geriau išmanytų mūsų diegiamas technologijas, organizuojame  jiems mokymus.

Dėkojame už pokalbį. Sėkmės plečiant verslą. 

„Symphony EYC“ vizito metu BS/2 specialistams buvo surengti „Symphony GOLD“ produkto mokymai – išsamiai pristatyta produkto paskirtis ir veikimo principai. Įmonės aptarė mažmeninės prekybos sektoriaus tendencijas ir artimiausius bendradarbiavimo planus.