Nuo rugsėjo nebeveiks „Akropolyje“ esantis „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius

Nuo rugsėjo 1 d. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyrius, esantis „Akropolyje“, yra uždaromas.  

Kaip teigia „Skynet“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova, uždaryti klientų aptarnavimo centrą nuspręsta atsižvelgus į tai, kad klientai dažniausiai už paslaugas labiau linkę atsiskaityti nuotoliniu būdu, o į aptarnavimo centrus užsuka vis rečiau.

„Skynet“ savo klientų ir visų, norinčių pasikonsultuoti, lauks kituose klientų aptarnavimo centruose. Čia yra galimybė už paslaugas atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele, taip pat išbandyti išmaniąją televiziją, sužinoti apie vykstančias įvairias akcijas ir pasiūlymus. Klientų aptarnavimo skyriai įsikūrę Kareivių g. 2, PC „IKI Šeškinė“, (Šeškinės g. 32), PC „Mada“ (Viršuliškių g. 40).

Konsultacijos taip pat teikiamos tel. (8 5) 266 4555, el. paštu internetas@skynet.lt, svetainėje www.skynet.lt per interneto pokalbių programą, socialiniame tinkle www.facebook.com/skynetas.

„Skynet“ primena, kad už paslaugas galima atsiskaityti ir neišeinant iš namų bei pasirenkant patogiausią apmokėjimo būdą: naudojantis savitarnos sistema „Mano.skynet.lt“, svetainėje www.manogile.lt, e. sąskaita (SEB, DNB ir „Swedbank“ bankuose), internetu pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų.