„Service Desk.iQ“ sėkmingai įsitvirtino tarptautinėje rinkoje

„Penkių kontinentų“ grupei priklausančios įmonės BS/2 plėtojamo sprendimo „Service Desk.iQ“ privalumais įsitikino bankomatų tinklą prižiūrinčios ukrainiečių įmonės atstovai.

Augant verslui, plečiantis jo infrastruktūrai, ieškoma geriausio ir patogiausio būdo suvaldyti gausėjančius informacijos ir vykdomų užduočių srautus. Įmonė, prižiūrinti platų bankomatų ir kitų savitarnos įrenginių tinklą, savo procesų valdymui pasirinko „Service Desk.iQ“ dėl jį sudarančių modulių specifikos, kai vienu sprendimu užtikrinamas daugelio svarbiausių verslo užduočių vykdymas ir įgyvendinimas. Tokiu būdu Ukrainos bendrovė pagerino ir visą bankomatų priežiūros paslaugų kokybę.

„Sprendimas skirtas bankams, mažmeninės prekybos ir kitoms įmonėms. Jo pritaikymo efektyvumu įsitikinta ne tik užsienio rinkoje, bet ir BS/2 įmonės viduje. Pritaikius „Service Desk.iQ“, užfiksuotas darbo našumo augimas“, – sako BS/2 Techninės priežiūros departamento vadovo pavaduotojas Andrej Smirnov. 

„Service Desk.iQ“ dėl inovatyvumo ir veiksmų aprėpties jau sėkmingai prigijo tarptautinėje rinkoje – Gruzijoje, Azerbaidžane, Kazachstane, Kirgizstane, Latvijoje ir Estijoje.

Tokį pripažinimą lėmė sprendimo daugiafunkcioniškumas – atskiri moduliai optimizuoja įmonės logistikos, resursų stebėjimą, apskaitos vedimą, gedimų registravimą, jų sprendimą ir padeda vykdyti kitas užduotis. Tai gerina darbo našumą, taupo išlaidas ir optimizuoja užduočių paskirstymą.

Daugiau apie produktą