Atsiskaityti už „Skynet“ paslaugas dar patogiau

Nuo rugsėjo mėnesio „Skynet“ klientai už teikiamas šviesolaidinio interneto ir išmaniosios TV paslaugas gali atsiskaityti ne tik klientų aptarnavimo skyriuose, per internetą, bet ir prekybos centruose bei kioskuose.

Sostinėje veikiantis „Skynet“ tinklas rūpinasi savo klientų patogumu, todėl plečia galimybes atsiskaityti už paslaugas jiems tinkamiausiu laiku, tinkamiausioje vietoje. Atsižvelgiant į tai, buvo pasiūlyta dar keletas naujų būdų atsiskaityti už paslaugas: parduotuvių „Maxima“ kasose ir informacijos centruose (galima atsiskaityti kortele arba grynaisiais), „Express Market“ kasose, per „Perlo“ terminalus, „Lietuvos spaudos“ ir „Narvesen“ kioskuose (mokant grynaisiais). Šiuolaikiškiems klientams pasiūlyta galimybė susimokėti per elektroninę sistemą „Paysera“. Minėtais būdais jau galima atsiskaityti už rugpjūčio mėnesį suteiktas paslaugas.

„Norėtume atkreipti klientų dėmesį, kad pasinaudoti naujais mokėjimo būdais galima atsiskaitant už rugpjūčio mėnesio paslaugas, nes šio mėnesio sąskaitose yra naudojama nauja brūkšninio kodo sistema, kuri ir suteikia šią galimybę. Būkite atidūs mokėdami už liepos mėnesio paslaugas, nes šiose sąskaitose dar nėra naudojama nauja brūkšninio kodo sistema,“ – pastebi „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ Privačių klientų skyriaus vadovė Erika Nikiforova.

Nauji atsiskaitymo būdai suteiks daugiau laisvės ir leis daugiau dėmesio skirti tiesioginei savo veiklai, mokestinius reikalus sutvarkant per žymiai trumpesnį laiką.

Primename, kad „Skynet“ savo klientams taip pat siūlo net keturis būdus atsiskaityti internetu – per savitarnos sistemą https://Mano.skynet.lt, pervedant pinigus į vieną iš UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“ bankinių sąskaitų, užsisakant „E.sąskaitą“, svetaineje www.manogile.lt. „Skynet“ klientų aptarnavimo skyriuose taip pat laukiami visi, norintys atsiskaityti grynaisiais arba mokėjimo kortele.