Parodoje „NRF 2018: Retail’s Big Show“: pažvelkime į ateitį

 

Jau tampa tradicija, kad metų pradžia prasideda grandiozine paroda Niujorke –  „NRF 2018: Retail’s Big Show“. Apsilankyti tokio lygio parodose privalu kiekvienam mažmeninės prekybos sektoriaus atstovui. 

Iš kairės: Emil Musayev (BS/2), Emin Aliyev ir Aynur Piriyeva (Bravo), Tomas Augucevičius ir Jurij Mikuckij (BS/2)

Šiais metais renginyje dalyvavo ir Lietuvos bendrovės BS/2 atstovai: generalinio direktoriaus pavaduotojas Tomas Augucevičius, Pardavimo departamento vadovas Emil Musayev ir Mažmeninės prekybos įrangos pardavimo skyriaus vadovas Jurij Mikuckij. 

Garsūs pasaulyje verslo analitikai pastebi per pastaruosius dvejus metus mažmeninės prekybos srityje vykstančius aktyvius tektoninius pokyčius. Parodoje dalyvavęs garsus TV ekonomikos apžvalgininkas Ali Velshi pastebėjo, sparčiai keičiasi pirkėjų elgsena, įsigali nauji atsiskaitymo būdai, daugėja apsiperkančių per internetą, iš esmės kinta pati verslo plėtros terpė. „Privalai skubiai išmokti plaukti, nes priešingu atveju paskęsi“, – taip apie dabartinę padėtį rinkoje kalbėjo „Levi‘s“ prezidentas James Curleigh. 

„Svarbu iš pirmų rankų gauti informaciją apie naujausius technologinius sprendimus, kuriuos vėliau pristatysime savo verslo partneriams ir klientams“, – sako Emil Musayev. Komentuodamas parodos svarbą, BS/2 atstovas pabrėžia, kad ieškant naujų verslo koncepcijų ir šviežių idėjų į Niujorką tradiciškai suvažiuoja mažmeninės prekybos įrangos gamintojai ir specializuotos programinės įrangos kūrėjai iš viso pasaulio. Parodos lankytojai gali patys pirmieji sužinoti šios srities naujausias tendencijas, pamatyti, kaip prekybos centrai atrodys artimiausioje ateityje. 

Tarp parodos dalyvių – pasauliniu mastu pripažintos ir vertinamos įmonės, kurios yra ir BS/2 partnerės: „Diebold Nixdorf“, „Bizerba“, „Datalogic“, „Zebra“, „Ergonomic Solutions“ ir kt. 

Dalijimasis patirtimi ir susitikimas su pagrindiniais rinkos žaidėjais – svarbiausi BS/2 ideologijos uždaviniai, svarbūs mūsų ir mūsų klientų verslo plėtrai. 

Kartu su BS/2 atstovais parodoje lankėsi ir verslo partneriai iš Azerbaidžano prekybos tinklo „Bravo“: Parduotuvių plėtros departamento vadovas Emin Aliyev ir jo kolegė Aynur Piriyeva. 

Svečiams iš Azerbaidžano ir iš Lietuvos paroda buvo puiki galimybė susipažinti su šiuolaikinėmis mažmeninės prekybos technologijomis ir tendencijomis, įsitikinti, kad tinkamas verslo partnerių pasirinkimas ypač svarbus stabiliai ir aktyviai savo produktų plėtrai ir tobulinimui.