„BS/2 Georgia“ 10 metų: nuo bankomatų tiekėjo iki strateginio partnerio

Kiekvienoje veiklos srityje yra lyderių, kuriančių inovacinius produktus, besiveržiančių į priekį ir mėginančių atspėti klientų poreikius, siekiančių teikti paslaugas profesionaliai ir efektyviai.

Prie tokių inovatorių galima priskirti ir bendrovę „BS/2 Georgia“, įnešančią naujų vėjų į Sakartvelo (Gruzijos) bankinių technologijų rinką. Kovo 5 d. ši UAB „Penkių kontinentų bankinės technologijos“ (BS/2) antrinė įmonė švenčia 10-ąjį jubiliejų, o Sakartvelo rinkoje „Penkių kontinentų“ įmonių grupė veikia dar nuo 2001 metų.

Šiuo metu „BS/2 Georgia“ bendradarbiauja su dauguma šalies bankų. Įmonė siūlo bankinę įrangą ir jai pritaikytus programinius sprendimus, teikia šios įrangos techninės priežiūros, konsultavimo ir mokymų paslaugas. Skirtinguose Sakartvelo miestuose įsteigti 6 techninės priežiūros centrai, kuriuose dirba 26 sertifikuoti inžinieriai. Jiems patikėta beveik 15 000 elektroninių kortelių skaitytuvų ir beveik 1 200 savitarnos įrenginių priežiūra.

„Įmonė nuėjo ilgą kelią nuo bankinės įrangos tiekėjo iki bankinių technologijų eksperto ir strateginio finansinių įstaigų partnerio. Aktyviai investavome į teikiamų paslaugų pasiūlą ir techninės priežiūros centrų plėtrą. Per pastaruosius metus „BS/2 Georgia“ įgijo naujų klientų, tai rodo ir padvigubėjęs mūsų darbuotojų skaičius. Mes ne tik įgijome klientų pasitikėjimą, bet ir perėjome į kitą bendravimo lygmenį – tapome jų partneriais“,– pasakoja „BS/2 Georgia“ vykdomasis direktorius Andrej Smirnov.

Vienas iš sėkmingo verslo pavyzdžių – bendras projektas su vienu stambiausių komercinių Sakartvelo bankų, kuris „BS/2 Georgia“ patikėjo plataus elektroninių kortelių skaitytuvų tinklo ir bankomatų priežiūrą.

Pritaikiusi PSP (angl. Payment Service Provider – mokėjimo paslaugų teikėjas) veiklos modelį, įmonė išnuomojo elektroninius kortelių skaitytuvus ir apsiėmė prižiūrėti visų banko mokėjimo įrenginių tinklą. Prijungus kortelių skaitytuvus prie kitos „Penkių kontinentų“ grupės įmonės „ASHBURN International“ sukurtos sistemos „TransLink.iQ“, nuo banko buvo nuimta atsakomybė dėl įrenginių tinklo stebėsenos, priežiūros, jų programinės įrangos atnaujinimo ir remonto. Visa tai padėjo gerokai sumažinti ir banko išlaidas. Bankui teikiamas visas paslaugų kompleksas – nuo planavimo iki bankinių technologijų diegimo.

„Mūsų komanda – didžiausia mūsų vertybė. Darbuotojų profesionalumas, jų gebėjimas suprasti ir atsižvelgti į klientų individualius pageidavimus, siekis puoselėti ilgalaikius santykius stiprina mūsų įmonės poziciją Sakartvelo rinkoje. Iš savo pusės rūpinamės, kad darbuotojai išlaikytų kompetenciją, augtų ir tobulėtų. Kasmet jiems organizuojame darbo su naujausia technine bei programine bankine įranga mokymus, kuriuos veda Lietuvos įmonės BS/2 ir Vokietijos bankinės įrangos gamintojos „Diebold Nixdorf“ specialistai. Naują dešimtmetį pradedame su nauju tikslu – prisidėti prie Sakartvelo mažmeninės prekybos sektoriaus plėtros, pasiūlyti prekybos tinklams didesnę prekybos įrangos pasiūlą“, – sako „BS/2 Georgia“ komercijos direktorius Emilio Kiris.