Daugiafunkciai kortelių skaitytuvai – ir galimybių pasams tikrinti

Lietuvos maitinimo įstaigų vadovai ir klientai jau džiaugiasi naujais atsiskaitymo įrenginiais, kuriais naudojantis galima ne tik priimti atsiskaitymus mokėjimo kortelėmis, bet ir patikrinti galimybių pasus, atlikti daugiau funkcijų.

Tai „Android“ pagrindu veikiantis SUNMI išmanusis kortelių skaitytuvas su „ASHBURN International“ (įmonė priklauso „Penkių kontinentų“ grupei) įdiegtu specializuotu programiniu sprendimu. Jis suteikia galimybę naudojant vaizdo kamerą nuskanuoti ES skaitmeninio COVID pažymėjimo ir galimybių paso QR kodus. Jame taip pat galima naudotis išmaniajam telefonui skirtomis programėlėmis.
 
Išmanusis kortelių skaitytuvas veikia su SIM kortele per mobilųjį tinklą ir belaidį ryšį („Wi-Fi“), taigi atsižvelgiant į prekybininkų poreikius, gali būti naudojamas ir nuolatinėje darbo vietoje, ir kelionėse.
 
„Vien per 2020-uosius vidutiniškai vienam Lietuvos gyventojui teko 293 atsiskaitymai negrynaisiais pinigais, o kasmet šis skaičius vis auga. Tikime, kad šis išmanusis kortelių skaitytuvas su patogiu liečiamuoju ekranu ir galimybe greitai patikrinti klientų galimybių pasus taps pagalbine priemone verslininkams efektyviau vykdyti savo veiklą ir skatins mažmeninių mokėjimų, kuriais naudojasi šalies gyventojai ir įmonės, pažangą“, – teigia Eglė Dovbyšienė, SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.
 
SEB bankas skaičiuoja, kad verslo klientų naudojamų banko kortelių skaitytuvų per penkerius metus padaugėjo daugiau kaip 40 proc., o per pirmus vienuolika 2021 metų mėnesius kortelėmis buvo atsiskaitoma 14 proc. dažniau negu 2020 metais tuo pat metu.
 
„Šis sprendimas turi potencialo tapti universaliu sprendimu prekybininkams, o pirmas funkcionalumas, kuriuo planuojame jį papildyti, yra kasos funkcijos integracija“, – nauju įrenginiu džiaugiasi ir „Citadele“ banko verslo bei mažmeninės bankininkystės vadovas Darius Burdaitis.
 
Šiuo metu išmaniuosius kortelių skaitytuvus jau išbando Lietuvos prekybininkai, tarp jų – Domino Pizza“ ir „Amber Food“ priklausantys restoranai „Manami“ bei „Charlie pizza“ .
 
„Dar prieš pandemiją klientai tapo išrankesni maisto asortimentui ir kokybei, o ypač – aptarnavimo greičiui, todėl galimybė vienu įrenginiu patikrinti galimybių pasų QR kodus ir priimti kelis atsiskaitymus iš eilės padeda sutaupyti laiko, kurį padavėjai gali skirti kitiems darbams ir klientams aptarnauti. Suprantame, kad darbo sėkmė slypi ir detalėse, o gera klientų patirtis padeda auginti verslą“, – teigia daugiau nei pusšimtį įvairių maitinimo įstaigų valdančios „Amber Food“ generalinis direktorius Gediminas Balnis.