„Nissan“ sukūrė automobilį socialinių tinklų gerbėjams

Naujojo „Nissan“ automobilio „Teatro for Dayz“ viduje įtaisyti jutikliniai ekranai – ne tik automobilio priekyje, bet ir prie kiekvienos sėdynės. skaityti »

Apie nepasiturinčius klientus praneš „Facebook“

„Facebook“ užpatentavo sistemą, kuri leis įmonėms perduoti bankams informaciją apie kliento mokumą, remiantis jo draugų rekomendacijomis. skaityti »

„Facebook“ kuria palydovų laivyną

„Facebook” pranešė, kad sukūrė pirmą bepilotį palydovą „Aquila“, skirtą perduoti interneto signalui. skaityti »

„Facebook“ planuoja naują komunikacijos platformą – trimatę virtualią realybę

Kompanija „Facebook“ išsikėlė užduotį sukurti ir platinti internete naują komunikavimo būdą – trimatę virtualią realybę. skaityti »

Amerikiečiai jau gali pervesti pinigus per „Messenger“

„Facebook“ galutinai įgyvendino P2P atsiskaitymus JAV teritorijoje. Nuo šiol bet kuris „Messenger“ naudotojas gali persiųsti pinigus savo artimiesiems ar draugams tiesiogiai iš savo banko sąskaitos. skaityti »

„Facebook“ atpažins žmones ir iš nugaros

„Facebook“ programuotojai sukūrė algoritmą, kuris geba nustatyti žmogaus asmenybę iš nuotraukos, net jeigu joje nesimato žmogaus veido. skaityti »

Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau naudotojų nei „Facebook“. skaityti »

„Facebook“ pasirašė sutartį su žiniasklaidos bendrovėmis

Socialinio tinklo kompanija „Facebook“ pasirašė sutartį su devyniomis žiniasklaidos bendrovėmis. Sutartyje pažymima, kad „Facebook“ gali skelbti dalį informacijos turinio tiesiogiai socialiniame tinkle, o ne dalintis leidėjų svetainėse jau paskelbtomis žinutėmis. skaityti »

Lietuviai vis aktyviau atranda naujus socialinius tinklus

Viena svarbiausių 2014 m. išryškėjusių tendencijų stebint socialinius tinklus – jaunimo aktyvumas kituose socialiniuose tinkluose nei „Facebook“. Nors prognozės apie „Facebook“ populiarumo kritimą pasaulyje sklando jau kuris laikas, panašu, kad jaunimas Lietuvoje iš tikrųjų atranda naujas virtualaus bendravimo platformas. skaityti »

Kas 7 minutes „Facebook“ tikrinantiems darbuotojams – speciali terapija

Pastaraisiais metais universitetus baigiantys ir į darbo rinką žengiantys jauni darbuotojai vyresnius kolegas stebina ne tik kitokiu požiūrį į darbą ir darbo kultūrą. Personalo specialistai siūlo jiems taikyti laisvų darbo valandų terapiją. skaityti »