Lietuviai vis dažniau perka internetu

Interneto naudotojų Lietuvoje pirkimo įpročiai rodo, kad pusė elektroninių parduotuvių klientų pinigines internetiniam pirkiniui atveria bent kartą per 3 mėnesius. skaityti »

Daugiau nei pusė lietuvių apsiperka kiniškose el.parduotuvėse

Europiečiai apsiperka ne tik Vakarų parduotuvėse, bet vis drąsiau gręžiasi į Rytus – į Kiniją, kuri tapo populiariausia Lietuvos, o taip pat ir Europos gyventojų užsieninių apsipirkimų šalimi. skaityti »

Ar fizinių parduotuvių laukia mirtis?

Vilniuje vykusioje didžiausioje elektroninės komercijos konferencijoje – atsakymai apie rinkos ateitį skaityti »

Juodasis penktadienis: kaip saugiai apsipirkti internete?

Šis juodasis penktadienis pretenduoja tapti istoriniu – „Deloitte“ analitikai prognozuoja, kad šiemet pirkėjai internetinėse parduotuvėse išleis tiek pat, kiek ir tradicinėse parduotuvėse, o visų šventinių išpardavimų pajamos sieks 1 trilijoną dolerių. skaityti »

VISA pristatė virtualią drabužinę

Tarptautiniame Toronto filmų festivalyje VISA pademonstravo, kokios ateityje turėtų būti drabužių parduotuvės. skaityti »

Įsigyti prekes bus galima per virtualiosios realybės akinius

Užsidėjus „Alibaba“ virtualiosios realybės akinius „Buy+“, bus galima elektroninėje parduotuvėje virtualiai paliesti patikusias prekes ir jas įsigyti. skaityti »

Moksleiviai mokyklinių prekių nelinkę pirkti internetu

Tyrimai rodo, kad mokyklines prekes moksleiviai linkę įsigyti realiose parduotuvėse, o ne per internetą. skaityti »

Kaip saugiai apsipirkti internete: 6 taisyklės

Nors atrodo, kad prekę pirkėjai užsisako perskaitę jos aprašymą, pasirodo, kad nemaža dalis apie ją nusprendžia tik iš įdėtos nuotraukos ir dėl to apsigauna. skaityti »

Naujausio „Daft Punk“ albumo nemokamai galima pasiklausyti „iTunes“

Gera žinia elektroninės muzikos duetui iš Paryžiaus „Daft Punk“ gerbėjams – elektroninėje parduotuvėje „iTunes“ galima nemokamai pasiklausyti naujausią grupės albumo „Random Access Memories“. skaityti »

Kiekvienas „iTunes“ vartotojas kasmet vidutiniškai išleidžia 40 JAV dolerių

Elektroninės parduotuvės „iTunes“ vartotojas kasmet skaitmeniniam turiniui išleidžia apie 40 JAV dolerių (per 100 litų), skelbiama remiantis tyrimų agentūros „Asymco“ tyrimo duomenimis. skaityti »